View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Luki977
Joined: 05 Nov 2008 Posts: 11 Location: Košice
|
Posted: Thu Nov 06, 2008 9:40 am Post subject: |
|
|
pozri stalo to 7000 Sk plus 500 za brzdu a je to overene vies nedal by som za hovadinu peniaze...takze moj nazor na chiptuning je taky ze je to dobra vec ale ako ty pises treba si to overit...lebo dat niekomu niekolko tisic za to ze ti napoji pc k autu posedi tam dve hodky a nic nakoniec ani nespravi je dost vela hlupost...a je na to zaruka takze ak sa ti to nebude pacit mozes to vratit spat a oni ti daju spat peniaze...ale tak ako pises treba si to overit a myslim si ze 500 za brzdu nie je tak vela |
|
Back to top |
|
|
duves
Joined: 05 Feb 2008 Posts: 2379 Location: Bratislava
|
Posted: Thu Nov 06, 2008 10:55 am Post subject: |
|
|
Chiptuning ano, od firmy, ktora relevantne preukáže nárast výkonu po prekonfigurovani riadiacej jednotky.
A nezabudajme, ze v prenosovom mechanizme je nárast sily z vyššieho výkonu motora a potom sa pýtajme u výrobcu či áno, či sú všetky súčiastky k tomu dostatočne nadimenzovane.
Potom, ak si odpovieme na obe otazky 2x ano, zvazme, ci to za tu srandu stoji. _________________ FoFu 1.4 Duratec 59 kW, RIVAL X, metaliza Tango
|
|
Back to top |
|
|
zdenal8
Joined: 19 Sep 2008 Posts: 1590 Location: Dobřany (Plzen)
|
Posted: Thu Nov 06, 2008 1:08 pm Post subject: |
|
|
No tak pokud to máš ověřený na brzdě, tak to je jiná. Ale stejně mi to přijde jako zbytečně utracený peníze. _________________ Tourneo Courier 1,0 EcoBoost Deep Impact
Fusion 1,4 Duratec 05/2008 Panther black - dříč na stavbě
Fiesta 1,25 Duratec 3/2011 Squeeze po totálce jako nová
www.fordfans.cz |
|
Back to top |
|
|
Luki977
Joined: 05 Nov 2008 Posts: 11 Location: Košice
|
Posted: Thu Nov 06, 2008 8:44 pm Post subject: |
|
|
kto to ma a vyskusal si to vie o com hovorim a kto nemal tak ten si vzdy najde nieco preco by si to nedal....tod moj nazor _________________ Ford Fiesta 1,4 TDCi - Champion, 17" alu disky, super hudba treba vyskusat |
|
Back to top |
|
|
mlhoš
Joined: 30 Aug 2007 Posts: 39 Location: Vev.Bítýška
|
Posted: Thu Nov 06, 2008 10:06 pm Post subject: |
|
|
Luki977:Uveď prosim tě firmu,která ten chiptuning dělala,a též firmu která proměřila výkon na brzdě.Abys to ulehčil dalšim zájemcům. _________________ ....jen zvolna...
FOFU CHampion EBONY 1,4Duratec-58KW-Deep Navy |
|
Back to top |
|
|
duves
Joined: 05 Feb 2008 Posts: 2379 Location: Bratislava
|
Posted: Fri Nov 07, 2008 9:03 am Post subject: |
|
|
CHIPTUNING SKRACUJE ZIVOTNOST MOTORA
Quote: | .....že nikde na SK Ti nikto zodpovedne neupraví výkon motora o 20% za 5 až 8 tisíc Sk...na to totiž treba urobiť aj zásahy do podvozku, riadenia a bŕzd - inak je to samovražda...Možno by stačilo zamyslenie nad tým, že každé auto je stavané s ohľadom na to, aby bol čo najvýhodnejší pomer výrobná cena/spoľahlivosť - preto tie rôzne výkonové varianty - všetci totiž vidia označenie 1.9 TDI a predstavia si jeden motor, ktorý má ale iné pohyblivé časti vo VW, Audi, Seate a úplne iné v Škodovke... |
ZDROJ: http://www.sme.sk/diskusie/1144686/3/5328530/Nechajte-motor-chvilu-zohriat-potom-pridavajte.html#5328530 _________________ FoFu 1.4 Duratec 59 kW, RIVAL X, metaliza Tango
|
|
Back to top |
|
|
Luki977
Joined: 05 Nov 2008 Posts: 11 Location: Košice
|
Posted: Fri Nov 07, 2008 9:45 am Post subject: |
|
|
http://www.profituning.sk tam vam to spravia a aj odmeraju _________________ Ford Fiesta 1,4 TDCi - Champion, 17" alu disky, super hudba treba vyskusat |
|
Back to top |
|
|
Luki977
Joined: 05 Nov 2008 Posts: 11 Location: Košice
|
Posted: Fri Nov 07, 2008 10:04 am Post subject: |
|
|
[quote="duves"]CHIPTUNING SKRACUJE ZIVOTNOST MOTORA
Quote: | .....že nikde na SK Ti nikto zodpovedne neupraví výkon motora o 20% za 5 až 8 tisíc Sk...na to totiž treba urobiť aj zásahy do podvozku, riadenia a bŕzd - inak je to samovražda...Možno by stačilo zamyslenie nad tým, že každé auto je stavané s ohľadom na to, aby bol čo najvýhodnejší pomer výrobná cena/spoľahlivosť - preto tie rôzne výkonové varianty - všetci totiž vidia označenie 1.9 TDI a predstavia si jeden motor, ktorý má ale iné pohyblivé časti vo VW, Audi, Seate a úplne iné v Škodovke... |
ZDROJ: http://www.sme.sk/diskusie/1144686/3/5328530/Nechajte-motor-chvilu-zohriat-potom-pridavajte.html#5328530[/quote
chiptunig je o tom ze ked si zvysujes vykon tak oni ti navrhnu variantu a je to taka varianka ktora tomu autu nemoze poskodit to ze ty si povies ze chces viac je na tebe a oni ti to z radostou spravia lebo na tom ziskaju viac penazi a to k tym suciastkam je to asi tak ze ked mas suciastku v motore ktory ma 50kw tak ta suciastka musi vydrzat niekolkonasobne viac lebo keby bola stavana len na tych 50kw tak ti to auto nevydrzi ani do prvej garancnej prehliadky....a to s tymi TDI motormi je tak ze vyrobca vyrobil jeden motor do ktoreho da suciastky vsetky rovnake a su stavane na ten najvyssi vykon a preto 110kw odchadza castejsie ako 81kw TDI
"Bezne je, ze pri jednom konstrukcnom rade motorov su pohyblive casti nadimenzovane na najvykonnejsi typ a montuje sa to jednotne aj do slabsich typov." _________________ Ford Fiesta 1,4 TDCi - Champion, 17" alu disky, super hudba treba vyskusat |
|
Back to top |
|
|
duves
Joined: 05 Feb 2008 Posts: 2379 Location: Bratislava
|
Posted: Fri Nov 07, 2008 12:36 pm Post subject: |
|
|
Luki977 wrote: |
"Bezne je, ze pri jednom konstrukcnom rade motorov su pohyblive casti nadimenzovane na najvykonnejsi typ a montuje sa to jednotne aj do slabsich typov." |
Len hlavne klídek, ja mam strojarinu. _________________ FoFu 1.4 Duratec 59 kW, RIVAL X, metaliza Tango
|
|
Back to top |
|
|
Liboro
Joined: 16 Sep 2008 Posts: 893 Location: Žilina a okolie
|
Posted: Fri Nov 07, 2008 5:56 pm Post subject: |
|
|
Luki977 wrote: |
"Bezne je, ze pri jednom konstrukcnom rade motorov su pohyblive casti nadimenzovane na najvykonnejsi typ a montuje sa to jednotne aj do slabsich typov." |
Presne tak, preto napr. 1,9TDI 90 konový(najslabší čo dáva VW) vydrží bez problémov 800-900 tisíc a na tom motore nie je poznať že ich má najazdene
Ten istý motor po vymene Turbodúchadla za väčšie ma kamarat v A3-jke načipovaný na 170 koní a dosť ma prekvapilo, že s tým chodí dosť drasticky a napriek 180 tisícom km sa to nejako neprejavilo. _________________ EX:Fusion 1,4 TDCI Comfort Family,Deep blue metalíza,r.v.12/2004,Fusion 1,6 16V GHIA,blue jeans met.,r.v.5/2005,
Now:BMW X3 20xD,r.v.2010,červená met.,VW Polo 1,2TSI,7st.DSG,r.v.2011,červená žiarivá |
|
Back to top |
|
|
Luki977
Joined: 05 Nov 2008 Posts: 11 Location: Košice
|
Posted: Sat Nov 08, 2008 7:09 pm Post subject: |
|
|
duves wrote: | Luki977 wrote: |
"Bezne je, ze pri jednom konstrukcnom rade motorov su pohyblive casti nadimenzovane na najvykonnejsi typ a montuje sa to jednotne aj do slabsich typov." |
Len hlavne klídek, ja mam strojarinu. |
pozri ja mam tiez techniku skoncenu a myslim si ze je vyhodnesjsie vyrobit jeden druh suciastky ako vyrabat 10 rovnakych len kazda by bola stavana na inu zataz _________________ Ford Fiesta 1,4 TDCi - Champion, 17" alu disky, super hudba treba vyskusat |
|
Back to top |
|
|
Luki977
Joined: 05 Nov 2008 Posts: 11 Location: Košice
|
Posted: Sat Nov 08, 2008 7:11 pm Post subject: |
|
|
Liboro wrote: | Luki977 wrote: |
"Bezne je, ze pri jednom konstrukcnom rade motorov su pohyblive casti nadimenzovane na najvykonnejsi typ a montuje sa to jednotne aj do slabsich typov." |
Presne tak, preto napr. 1,9TDI 90 konový(najslabší čo dáva VW) vydrží bez problémov 800-900 tisíc a na tom motore nie je poznať že ich má najazdene
Ten istý motor po vymene Turbodúchadla za väčšie ma kamarat v A3-jke načipovaný na 170 koní a dosť ma prekvapilo, že s tým chodí dosť drasticky a napriek 180 tisícom km sa to nejako neprejavilo. |
uplne s tebou suhlasim...vidim ze niekto chape co tu pisem... _________________ Ford Fiesta 1,4 TDCi - Champion, 17" alu disky, super hudba treba vyskusat |
|
Back to top |
|
|
|