Ford Auto Web

Fusion Forum - Forum majitelov a priaznivcov auta Ford FUSION   |  Pozri si Ford Auto Web

 FAQFAQ   HľadaťHľadať   Zoznam užívateľovZoznam užívateľov   Užívateľské skupinyUžívateľské skupiny   RegistráciaRegistrácia 
 NastaveniaNastavenia   Súkromné správySúkromné správy   PrihláseniePrihlásenie 

podtlak (pretlak) v nádrži

 
Pridať novú tému   Zaslať odpoveď    Obsah fóra -> Palivo, palivová sústava, spotreba
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
trabant



Založený: 10 október 2013
Príspevky: 7
Bydlisko: Cinoba�?a

PríspevokZaslal: Pi máj 16, 2014 6:34 pm    Predmet: podtlak (pretlak) v nádrži Odpovedať s citátom

Pri tankovaní paliva do benzínového FF som si uvedomil, že pri otvorení nádrže ihneď po vypnutí motora sa ozve spod viečka zasyčanie. Zrejme dochádza k vyrovnaniu tlaku. Je to normálne, či treba kdesi hľadať chybu? Na starých autách bola na viečku dierka, ktorou sa vyrovnával tlak v nádrži ... Rolling Eyes
_________________
Trabant
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
SEKYC



Založený: 07 máj 2011
Príspevky: 399
Bydlisko: Roudnice n.L

PríspevokZaslal: Pi máj 16, 2014 9:02 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

To je normální,tlak se vyrovnává přes membránu ve víčku ale né úplně,jinak by si měl z plastový nádrže placku Laughing
_________________
Ford Fusion (FUFÍK) 1.4 16V 59kw Comfort RedTango 5/2010 6,4l // Hyundai i10 1.2 16V 57kW 01/2009 ( divoká červená karkulka)
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
trabant



Založený: 10 október 2013
Príspevky: 7
Bydlisko: Cinoba�?a

PríspevokZaslal: Ut máj 20, 2014 8:22 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Ďakujem za názor. Ale nesúhlasím s ním. Veď práve to, že pri otvorení sa vyrovná tlak v nádrži, môže spôsobovať jej "vcucnutie". Nie? V starších vozoch ak sa zapchala "dierka" na viečku, tak motor strácal ťah, alebo jednoducho - nešiel. Počkám si na ďalšie názory...
_________________
Trabant
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Fordeda



Založený: 03 apríl 2012
Príspevky: 185
Bydlisko: Vysočina

PríspevokZaslal: Ut máj 20, 2014 1:07 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Systém odvětrání nádrže je složitější. Když byste teď zapchal dierku, auto by ještě dost dlouho jelo, protože je tam elektrické čerpadlo namočené v benzínu a má sílu jak bejk. Odvětrání řídí RJ, jsou tam ventily, možná nádobka s uhlím a jiné peachoviny. Princip je, aby se benzín nikdy neodpařoval do ovzduší. Osobně mi to taky připadne divné, ale spoléhám, že to mají vymyšlené. V nádrži se asi udržuje trvalý podtlak právě kvůli těm parám.
_________________
Fusion + 1.6 schwarze Katze


Naposledy upravil Fordeda dňa St máj 21, 2014 11:16 am, celkom upravené 1 krát.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
trabant



Založený: 10 október 2013
Príspevky: 7
Bydlisko: Cinoba�?a

PríspevokZaslal: St máj 21, 2014 6:51 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Fordeda, ďakujem. Je to presne to, čo ma zaujímalo. A hlavne ten dôvod podtlaku: zabránenie úniku výparov do ovzdušia. To bude presne ono. A dokonca som si všimol, že ten podtlak je vždy väčší pri prázdnej nádrži, ako pri poloprázdnej. Mimochodom, aj od Forda Slovensko som dostal odpoveď: "ide o normalny jav, myslim, ze sa to uvadza aj v navode na obsluhu". Prajem všetkým pekný deň
_________________
Trabant
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
SEKYC



Založený: 07 máj 2011
Príspevky: 399
Bydlisko: Roudnice n.L

PríspevokZaslal: St máj 21, 2014 4:14 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Nic tak složitýho to není,otevři si víčko nádrže,otoč a uprostřed toho bílého vnitřku je díra do těla víčka,v něm je membrána nastavená na PRESNÝ PODTLAK (nevím kolik paskalů či co) a na konci té bílé plastové vložky je závit a dírky po celém obvodu kterými se přisáva vzduch do nádrže.Je možné že ten podtlak pro kontrolu může hlídat i nějaké čidlo.Jinak mezi nádrží a motorem jsou dvě hadičky z benzinem kde to el.čerpadlo honí pořád dokola benzin(takový uzavřený okruh)ve stejným objemu a řídící jednotka si z toho okruhu bere jen tolik benzinu kolik momentálně potřebuje podle jízdy,zbytek teče zpět do nádrže. To je vymyšleno místo karburátoru v kterém byl plovák který řídil hladinu a dostatek paliva pro jízdu. Jestli mě nevěříte ucpěte tu díru v tom víčku a pak budete mít nádrž jak sešláplou petku Laughing .
_________________
Ford Fusion (FUFÍK) 1.4 16V 59kw Comfort RedTango 5/2010 6,4l // Hyundai i10 1.2 16V 57kW 01/2009 ( divoká červená karkulka)
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Jozef Stebnický



Založený: 14 január 2015
Príspevky: 2
Bydlisko: Humenné

PríspevokZaslal: Po január 26, 2015 1:51 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Zdravím všetkých Fusionistov,chcel by som sa spýtať jednu vec a to presný opak toho čo sa tu preberalo.Ja mám totižto v nádrži pretlak a je to cítiť pri otváraní nádrže(odpor).Má s tým niekto skúsenosti,budem vďačný za dobré rady. Laughing
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Pridať novú tému   Zaslať odpoveď    Obsah fóra -> Palivo, palivová sústava, spotreba Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Prejdi na:  
Nemôžete pridávať nové témy do tohto fóra.
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre.
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre.
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre.
Nemôžete hlasovať v tomto fóre.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Slovenský preklad phpBB Slovak - www.pcforum.sk