View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Fordeda
Joined: 03 Apr 2012 Posts: 193 Location: Vysočina
|
Posted: Mon Apr 22, 2013 4:05 pm Post subject: |
|
|
Aha, takže nedůvěra byla na místě. Najednou jsou ze dvou tisíc tři, občas se taky akceleruje. Že já starej vůl jsem se pouštěl do diskuse. _________________ Fusion + 1.6 schwarze Katze |
|
Back to top |
|
|
Ivašek a spol.
Joined: 29 Mar 2008 Posts: 3292 Location: Dětmarovice, okres Karviná
|
Posted: Mon Apr 22, 2013 8:21 pm Post subject: |
|
|
Fordeda asi neví, co to je podřadit z 5ky na trojku, předjet a znovu zařadit pětku Sorry,ale to se nedá prostě
Jinak Duvesu...nějak nechápu? _________________ Ford Fusion "4x4" EBONY, Blue Ocean, 1.4 Duratec, Comfort X, PP, fólie, 3/2008
http://picasaweb.google.sk/Ivasekaspol/FordFusion# |
|
Back to top |
|
|
duves
Joined: 05 Feb 2008 Posts: 2379 Location: Bratislava
|
Posted: Tue Apr 23, 2013 1:46 pm Post subject: |
|
|
Ivašek a spol. wrote: | Chlapci, včera jsem zajel při průměrné rychlosti 58 km/h za 5,8 l/100 km... |
Ivašku, to si mal zatiahnutu ručnu brzdu?
Ako nechapeš? Taka spotreba pri takej rychlosti? Jedine so zatiahnutou ručnou brzdou. _________________ FoFu 1.4 Duratec 59 kW, RIVAL X, metaliza Tango
|
|
Back to top |
|
|
Ivašek a spol.
Joined: 29 Mar 2008 Posts: 3292 Location: Dětmarovice, okres Karviná
|
Posted: Tue Apr 23, 2013 7:01 pm Post subject: |
|
|
Aha...asi nevíš jak funguje palubák...průměrnou rychlost počítá po celou dobu zapnutého motoru = i stání na křižovatkách apod. Samozřejmě, že sem nejel ustálenou rychlostí 58 km/h - myslím,že v ten moment bych byl schopný zajet pod 5 litrů uplně v pohodě
A pro detailisty je v tom i 2x předjíždění s vytočeným motorem.
Pokud jsi schopný zajet s otáčkama nad 3 tisíce za mín, tak před tebou smeknu _________________ Ford Fusion "4x4" EBONY, Blue Ocean, 1.4 Duratec, Comfort X, PP, fólie, 3/2008
http://picasaweb.google.sk/Ivasekaspol/FordFusion# |
|
Back to top |
|
|
vls
Joined: 16 Feb 2007 Posts: 637 Location: Martin
|
Posted: Tue Apr 23, 2013 7:52 pm Post subject: |
|
|
fordedo, fordedo, s tebou je to tazke...
faktom je, ze par ludi tu z fora pouzilo cast rad z debat a jazdia s vybornou spotrebou. boli to debaty s nepresvedcitelnymi nickmi, odpisujucimi bez toho, ze by najskor precitali a snazili sa pochopit, a az potom reagovali a k veci. nekonecne debaty pri ktorych som sa vacsinou na konci pytal ze o com vlastne tocime, lebo merito veci unikalo... aj ti nemci v tom vw nie su asi vsetci uplni blbci ked uz ja napriklad podla teba ano, ich algoritmus radenia si odbil ze ho nepoznas. niektore veci ale existuju aj napriek tomu ze ich nepoznas...
no, vsetko v mieri... alebo ak by si nebol relativne mlady, mohol by som suhlasit az s tromi slovami tvojho posledneho prispevku?...
_________________ Toyota Corolla 1.8 Hybrid 122 k, e‐CVT comfort Style Tech, Celestine grey
Suzuki SX4 Scross 2WD, 1.0 Premium 6AT, sphere blue pearl
Peugeot 3008 1.6VTi Active, red rubis
VW Golf Plus 1,4 Trendline, red tornado
Ford Fusion 1,25 Rival, colorado red |
|
Back to top |
|
|
Fordeda
Joined: 03 Apr 2012 Posts: 193 Location: Vysočina
|
Posted: Tue Apr 23, 2013 8:08 pm Post subject: |
|
|
Trefil si se, skutečně jsem poměrně starý, a volem jsem se nazval sám, tady nevidím problém. Já to prostě beru tak, že nejezdím žádnou economy run. Mám motor, kterému slušná část otáčkoměru končí u 6,5 tisíc. Tak občas vyženu pavouky z motoru. Taky jen pro radost, že mám auto, který má trochu záběr. Tak těch sto koníků pustím občas proběhnout. Nejezdím systémem brzda -plyn a taky se neploužím po silnicích na pětku na dva tisíce. Prostě si myslím - nemám změřené, že motor v takovém režimu jede na hranici klepání a jen čidlo a RJ to koriguje, takže to klepání není slyšet. Ale motoru to podle mne nijak zvlášť nesvědčí. Tlaky na ojniční ložiska a pístovou skupinu prostě musí být větší, protože ten kroutící moment z toho musím dostat, když je těžký převod. Jinak bych se zastavil. A vztah mezi MK a otáčkami (snad) známe oba. Edit 1: nedalo mi to a zkusil jsem po dlouhé době násobit a dělit. Vycházím z VLSova měření, že k jízdě na rovině potřebuju 21 kW. Pak vychází odpovídající MK - tedy síla - při 2000 ot. 99 Nm !, při 3000 66 Nm, při 4000 49 Nm. Jak nám to se stoupajícími otáčkami hezky klesá při stejném výkonu. Tu "sílu" tam ale musím nějak dostat. Když je méně otáček a méně často nasaju a spálím, musím nasát a spálit víc, abych zachoval výkon. Už je jasná podstata sporu? _________________ Fusion + 1.6 schwarze Katze
Last edited by Fordeda on Wed Apr 24, 2013 7:20 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
duves
Joined: 05 Feb 2008 Posts: 2379 Location: Bratislava
|
Posted: Wed Apr 24, 2013 7:00 am Post subject: |
|
|
Ivašek a spol. wrote: | Aha...asi nevíš jak funguje palubák...průměrnou rychlost počítá po celou dobu zapnutého motoru = i stání na křižovatkách apod. Samozřejmě, že sem nejel ustálenou rychlostí 58 km/h - myslím,že v ten moment bych byl schopný zajet pod 5 litrů uplně v pohodě
A pro detailisty je v tom i 2x předjíždění s vytočeným motorem.
Pokud jsi schopný zajet s otáčkama nad 3 tisíce za mín, tak před tebou smeknu |
Kdeže 3 tisic otačiek. To vyletí šialene. Ja som ta zle porozumel. _________________ FoFu 1.4 Duratec 59 kW, RIVAL X, metaliza Tango
|
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|