View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
zdenal8
Joined: 19 Sep 2008 Posts: 1590 Location: Dobřany (Plzen)
|
Posted: Mon May 06, 2013 7:58 pm Post subject: |
|
|
Marekskk: Tak s tím musím souhlasit.
Kromě teda toho vykradení auta. Tam je celkem fuk, jaká je to značka. _________________ Tourneo Courier 1,0 EcoBoost Deep Impact
Fusion 1,4 Duratec 05/2008 Panther black - dříč na stavbě
Fiesta 1,25 Duratec 3/2011 Squeeze po totálce jako nová
www.fordfans.cz |
|
Back to top |
|
|
Fordeda
Joined: 03 Apr 2012 Posts: 193 Location: Vysočina
|
Posted: Tue May 07, 2013 5:12 am Post subject: |
|
|
Marekskk: jenže každý se nechová přesně podle tvého návodu a není na tom nic závadného. _________________ Fusion + 1.6 schwarze Katze |
|
Back to top |
|
|
Gek
Joined: 21 Feb 2008 Posts: 389 Location: Moravany
|
Posted: Wed Dec 11, 2013 3:00 pm Post subject: |
|
|
Dobrý den. Protože toto je téma o nenstartování, přidám se.
Včera jsem ráno odvezl manželku do práce. Mě čekala Doctor toure. Stavil jsem se doma pro felčarské papíry, otočím klíčkem - NIC. Všechny kontrolky svítí a navíc bliká červené světélko imobilizeru. Znovu, nic, ani cvak. Jen stropní světlo zhaslo. Vyndám klíček, přemýšlím co teď. Zamrdlal jsem volantem, zasunu klíček a normálně jsem nastartoval. Od té doby to zase startuje bez problémů. Nic mi to nenapsalo, nebo jsem si ničeho nevšiml. Ale asi to bude tím, že nemám PP. _________________ Pohodove kilometry bez šílencu a pamatujte " Festina lente "
FoFík 1,4 Duratec, Ebony + MP3. Hejbací zrcátka, ruční A/C. Barva Červená metla - Tango. Unor / 2008. Je nádherný, je milý a je prodaný. Už dělá radost jinde. |
|
Back to top |
|
|
matushid
Joined: 03 Apr 2013 Posts: 5
|
|
Back to top |
|
|
SEKYC
Joined: 07 May 2011 Posts: 414 Location: Roudnice n.L
|
Posted: Thu Feb 06, 2014 5:39 pm Post subject: |
|
|
Se snímačem tlaku v sacím potrubí jsem měl problém u citrouše xara,projevovalo se to různýma otáčkama motoru,třeba jsem přijel a šel jsem otevřít garáž a najednou jako když v autě někdo sedí a šlape na plyn jindy zase jsem vyřadil rychlost s kopce a motor chcípnul,jenom podotknu že dole pod kopcem je prudká zatáčka a přestal fungovat posilovač tak stuhnul nečekaně volant,takový adrenalin no Kontrolka poruchy se rosvítila až po čtyřech měsících jezdění,zajel jsem ke svému mechnikovi a hned mu to napsalo chybu tohoto čidla tam je bosch za cca 2000kč,on ho nejdříve vyndal že ho vyčistí,postříkal ho nějakým sprejem a řekl v žádným případě ho nesmíš čistit pistolí-vzduchem,uvnitř čidla je hodně ale hodně citlivá membrána a tu tím vzduchem protrhneš a když neprotrhneš tak ji ten vzduch natáhne či co,že je nakalibrovaná na atmosferický tlak,takže použít jen ten čistič a hadr,tak na to jsem chtěl upozornit-žádný profoukávání !!!!! _________________ Ford Fusion (FUFÍK) 1.4 16V 59kw Comfort RedTango 5/2010 6,4l // Hyundai i10 1.2 16V 57kW 01/2009 ( divoká červená karkulka) |
|
Back to top |
|
|
matushid
Joined: 03 Apr 2013 Posts: 5
|
Posted: Mon Feb 10, 2014 9:42 am Post subject: |
|
|
Dakujem za upozornenie s tou membranou. Asi pockam na diagnostiku a potom sa uvidi. Odvtedy sa chyba neobjavila, tak stale neviem co na to vplyva. _________________ Fusion 1.6 Duratec / 2008 |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|