Ford Auto Web

Fusion Forum - Forum majitelov a priaznivcov auta Ford FUSION   |  Pozri si Ford Auto Web

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

zivotnost originalnej autobaterie
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
 
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Elektroinstalacia, elektronika
View previous topic :: View next topic  
Author Message
SEKYC



Joined: 07 May 2011
Posts: 414
Location: Roudnice n.L

PostPosted: Fri May 13, 2011 9:26 pm    Post subject: Reply with quote

zdenal8 wrote:
SMITH: \po připojení baterie pouze nastavíš PIN na rádiu (poku jsem dobře pochopil tvůj dotaz).
Jediný problém, který může nastat je, že nemáš od prodejce vozu PIN ke svému rádiu, ale k nějakému cizímu, jako jsem to měl já. Nakonec jsem s tím musel do servisu, aby mi zjistili PIN. Naštěstí to bylo zadarmo.

Zajímavý je, že ten borec v servisu to rádio ven doloval s originál přípravkem déle, než já s listama do přímočarý pily (šukačky) Very Happy Ale to už je OT.
S těma plátkama od šukalky si mě fakt rozesmál ale ted k tématu, ten PIN mi při předávání nového auta nalepil prodejce na poslední stranu do servisní knížky,když někdo koupí ojetý bez servisky tak musí do servisu kde ho vyndaj a ze zadu je kod radia který zašlou do forda a ten zašle zpět PIN k tomuto radiu je to ale dost masný. Ted dále tu baterii odpojíš a zapojíš třeba pětkrát a nic se nestane ale pozor třeba po šestý můžeš rozhodit škrtící klapku,měl jsem tento problém u berlinga 1.6 16V a v servisu mi řekli právě tohle píši to jsem proto že fusion a další auta např.berlingo,C3,opel meriva,astra atd. mají tu samou škrtící klapku zn.BOSH(nová stojí 8700kč)u některých značek nebo spíše modelu aut dost poruchová věc a taky drahá,sám si ji můžeš vyměnit ale stejně musíš do svého značkového servisu na počítač kde jí musí nakalibrovat jo zlatá struna od plynového pedálu,no a ta kalibrace může ale nemusí nastat při odpojení baterie,když je u elektronické šktící klapky něco špatně tak jsou vysoké otáčky , škube při rozjezdu nebo při jízdě si sama přidavá anebo zničehonic chcípne tyto všechny příznaky jsem zažil na vlastní kůži až mě odešla ůplně a dávali mi novou tak si dejte na to kdyžtak pozor. Ještě jsem chtěl říci nekupovat tuto klapku jetou někde z vrakáče atd. protože může vypadat jako nová ale nesere se přímo ta klapka ale ten zalisovaný potenciometr či jak se to jmenuje.
_________________
Ford Fusion (FUFÍK) 1.4 16V 59kw Comfort RedTango 5/2010 6,4l // Hyundai i10 1.2 16V 57kW 01/2009 ( divoká červená karkulka)
Back to top
View user's profile Send private message
hanýsek starší



Joined: 29 Nov 2009
Posts: 440

PostPosted: Sat May 14, 2011 10:29 am    Post subject: Reply with quote

SMITH wrote:
Co za inteligentnu nabijacku to mas ?


To SMITH:

Pro Fusiona používám tento typ:

http://www.abonit.cz/aku/eshop/5-1-Nabijecky-akumulatoru/10-2-Automaticke-nabijecky/5/142-Optimate-6-12V-5A-automaticka-nabijecka

V testech inteligentních nabiječek velmi dobře uspěla i tato:

http://www.baterieskladem.cz/aaaautobaterie/eshop/7-1-Nabijecky-autobaterii/0/5/214-Nabijecka-CTEK-Multi-XS-5-0-nahrada-za-model-XS4003

Ani s jednou neprohloupíš a naopak v zimním období budeš mít baterii stále v optimálním stavu. Smile Smile Smile

Jinak pro baterii Simsona na zimní období pro údržbu používám:

http://www.abonit.cz/aku/eshop/5-1-Nabijecky-akumulatoru/0/5/141-Optimate-4-12V-0-8A-automaticka-nabijecka
Back to top
View user's profile Send private message
worazim



Joined: 23 Mar 2009
Posts: 79
Location: České Budějovice

PostPosted: Sun May 15, 2011 4:34 pm    Post subject: Reply with quote

Na všechny 12V baterie používám tuto nabíječku. http://www.aberto.cz/automaticke-2-6-12-v/h-tronic-nabijecka-al-300
Koupil jsem ji v lidlu za 300 kč. Používám ji už několik let a zatím jenom spokojenost. Přes celou zimu mám skutr napojený na tuto nabíječku a baterie je tím pádem pořád nabitá. Nabíječka, když je baterie nabitá nebere ze sítě (2-3w) skoro nic. Jednou za čas také zmíněnou nabíječku použvám k preventivnímu dobití autobaterie. Ob té doby je klasická nabíječka uložena na polici a sedá na ní akorát prach.
_________________
FORD Fusion Ebony 1,4 16V Duratec 59kW/80k 05/2009 , od 04/2011 předělán na LPG
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Robbert



Joined: 19 Jun 2009
Posts: 431
Location: Brno venkov

PostPosted: Sun May 15, 2011 4:47 pm    Post subject: Reply with quote

Já jezdím s auty téměř denně a nikdy se mi nestalo, že bych musel baterii dobíjet extra... Baterie mi vydržely 6-7 let bez problémů...
_________________
FORD Mondeo Kombi Titanium, TDCi 103 kw, r.v. 2009, Panter Black
FORD Fusion 1,4 Comfort, r.v. 2009, Panther Black
---------------------
EX:Ford Mondeo 2,0 TDDi Mk. III,2002,
Škoda Superb 1,9 TDi, 2003
Back to top
View user's profile Send private message
SMITH



Joined: 12 Jan 2011
Posts: 10
Location: PU

PostPosted: Mon May 16, 2011 8:11 am    Post subject: Reply with quote

hanýsek starší : ďakujem za odkazy
_________________
FORD FUSION RIVAL, DURATEC 1,6-16V / 2005 ,Tonic
Back to top
View user's profile Send private message
zdenal8



Joined: 19 Sep 2008
Posts: 1590
Location: Dobřany (Plzen)

PostPosted: Mon May 16, 2011 8:56 pm    Post subject: Reply with quote

SEKYC wrote:

ale ted k tématu, ten PIN mi při předávání nového auta nalepil prodejce na poslední stranu do servisní knížky,když někdo koupí ojetý bez servisky tak musí do servisu kde ho vyndaj a ze zadu je kod radia který zašlou do forda a ten zašle zpět PIN k tomuto radiu je to ale dost masný.


Ten špatný PIN jsem měl přímo od prodejce Ford jako samolepku, při předávání nového auta. Pokud jde o zjištění PIN, nevím, co by na nějakym posílání mělo být mastného. Zjistí ti to u Forda v počítači na počkání (5minut), v mém případě zadarmo.
Ale to už jsme dost mimo téma s baterkou. i když já sem na tento problém narazil při nabíjení baterie.
_________________
Tourneo Courier 1,0 EcoBoost Deep Impact
Fusion 1,4 Duratec 05/2008 Panther black - dříč na stavbě
Fiesta 1,25 Duratec 3/2011 Squeeze po totálce jako nová

www.fordfans.cz
Back to top
View user's profile Send private message
SEKYC



Joined: 07 May 2011
Posts: 414
Location: Roudnice n.L

PostPosted: Mon May 16, 2011 11:50 pm    Post subject: Reply with quote

zdenal8 wrote:
SEKYC wrote:

ale ted k tématu, ten PIN mi při předávání nového auta nalepil prodejce na poslední stranu do servisní knížky,když někdo koupí ojetý bez servisky tak musí do servisu kde ho vyndaj a ze zadu je kod radia který zašlou do forda a ten zašle zpět PIN k tomuto radiu je to ale dost masný.


Ten špatný PIN jsem měl přímo od prodejce Ford jako samolepku, při předávání nového auta. Pokud jde o zjištění PIN, nevím, co by na nějakym posílání mělo být mastného. Zjistí ti to u Forda v počítači na počkání (5minut), v mém případě zadarmo.
Ale to už jsme dost mimo téma s baterkou. i když já sem na tento problém narazil při nabíjení baterie.
Tak to museli pohnojit z tou samolepkou už v Německu.To zjištění toho kodu je jednoduchý u nového auta nebo se serviskou s jasným původem já měl na mysli dovoz z zahraničí,samozdřejmě by to šlo zjistit podle vin ale v tom autě může být radio vyměněný za jiný. Já jsem chtěl hlavně napsat aby tu baterii raději neodpojoval pokud není nějaký vážný důvod.
_________________
Ford Fusion (FUFÍK) 1.4 16V 59kw Comfort RedTango 5/2010 6,4l // Hyundai i10 1.2 16V 57kW 01/2009 ( divoká červená karkulka)
Back to top
View user's profile Send private message
zdenal8



Joined: 19 Sep 2008
Posts: 1590
Location: Dobřany (Plzen)

PostPosted: Tue May 17, 2011 10:41 am    Post subject: Reply with quote

Já myslim, že odpojování baterie u Fusiona se bát nemusí. Zas na takové úrovni, aby tomu vadilo odpojení baterie to auto neni. Je to stejný, jako když jí odpojuješ u starýho escorta. Dyť co ten Fusion má vlastně navíc? Vůbec nic, kromě toho, že je modernější.
_________________
Tourneo Courier 1,0 EcoBoost Deep Impact
Fusion 1,4 Duratec 05/2008 Panther black - dříč na stavbě
Fiesta 1,25 Duratec 3/2011 Squeeze po totálce jako nová

www.fordfans.cz
Back to top
View user's profile Send private message
SMITH



Joined: 12 Jan 2011
Posts: 10
Location: PU

PostPosted: Tue May 17, 2011 1:48 pm    Post subject: Reply with quote

Nedavno som si kupil chytru knizku a tam sa pise o odpojovani ze je treba skontrolovat kod radia , pred odpojenim baterie odomknut auto ,a nechat kluciky u seba (je mozne ze sa zamkne ) .Vymaze sa ECU ,tak je treba nastartovat motor a nepridavat plyn . nechat navolnobehu zohriat ne prevadzkovu teplotu potom na cca 2 min zvysit otacky na 1200 a nasledne cca 10minut jazdit . Pocas jazdy sa moye motor spravat inak ako je obvykle (uklada si udaje do memory )
_________________
FORD FUSION RIVAL, DURATEC 1,6-16V / 2005 ,Tonic
Back to top
View user's profile Send private message
zdenal8



Joined: 19 Sep 2008
Posts: 1590
Location: Dobřany (Plzen)

PostPosted: Tue May 17, 2011 7:35 pm    Post subject: Reply with quote

Tak to je běžný postup při odpojování baterie od doby, co mají auta řídící jednotku.
_________________
Tourneo Courier 1,0 EcoBoost Deep Impact
Fusion 1,4 Duratec 05/2008 Panther black - dříč na stavbě
Fiesta 1,25 Duratec 3/2011 Squeeze po totálce jako nová

www.fordfans.cz
Back to top
View user's profile Send private message
SMITH



Joined: 12 Jan 2011
Posts: 10
Location: PU

PostPosted: Tue May 17, 2011 7:51 pm    Post subject: Reply with quote

zdenal8 wrote:
Tak to je běžný postup při odpojování baterie od doby, co mají auta řídící jednotku.


JJ presne to iste som robil aj na mojom starom favorite Laughing
_________________
FORD FUSION RIVAL, DURATEC 1,6-16V / 2005 ,Tonic
Back to top
View user's profile Send private message
SEKYC



Joined: 07 May 2011
Posts: 414
Location: Roudnice n.L

PostPosted: Tue May 17, 2011 10:22 pm    Post subject: Reply with quote

zdenal8 wrote:
Já myslim, že odpojování baterie u Fusiona se bát nemusí. Zas na takové úrovni, aby tomu vadilo odpojení baterie to auto neni. Je to stejný, jako když jí odpojuješ u starýho escorta. Dyť co ten Fusion má vlastně navíc? Vůbec nic, kromě toho, že je modernější.
A já myslím že se nic nestane máš pravdu v fufikovi tý elektoniky tolik neni ale chtěl jsem ho jen upozornit na tu škrtící klapku BOSH,jak píšeš o escortu tak ten ji určitě neměl ten měl krásnou strunu od pedálu ke klapce takže bezporuchový systém ,já když jsem vybíral nové auto tak jsem fufíka málem zavrhl k vůli tomuto poruchovýmu elektronickýmu nesmyslu ale obešel jsem trh a zjistil že tu samou škrtící svini mají úplně všichni mimo dacie , tak jsem nepochopil proč je tak drahá,když to všechny automobilky používají,to si BOSH mastí kapsu ,bohužel neoriginální tento díl neexistuje tak nemá konkurenci a nasadí cenu. Smile Smile
_________________
Ford Fusion (FUFÍK) 1.4 16V 59kw Comfort RedTango 5/2010 6,4l // Hyundai i10 1.2 16V 57kW 01/2009 ( divoká červená karkulka)
Back to top
View user's profile Send private message
bzucko1



Joined: 19 Nov 2008
Posts: 22
Location: Kamenec pod Vtačnikom

PostPosted: Sun May 06, 2012 3:34 pm    Post subject: Reply with quote

Nazdar banda takže i ja sa pripojim k tejto debate a Ja mám mojho Fofika od 02.2005 a frčím stále bez najmenších problémov na baterii od výroby a to i cez túto zimu ked sme u nás mali v noci -27°C. Takže len a len výborná skúsenosť.
_________________
Ford Fusion 1,4TDCi, R.v.:12/04, Kúpa:02/05, Najazdených 177000km, Bez závad
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Marekskk



Joined: 31 Aug 2010
Posts: 386
Location: SK/CZ

PostPosted: Sun May 06, 2012 7:43 pm    Post subject: Reply with quote

Liboro wrote:
Osobne si myslím, že dosť veľkým problémom tu je celodenné celoročné svietenie a zvýšená spotreba energie (klíma, výkonné rádio, elektrické ovládanie, alarm a pod.) V spojení s krátkymi jazdami a častým štartovaním je jasné, že baterka sa ničí
ňno presne tak. Najmä pri kratších trasách sa skôr batéria vybije ako dobije keďže ak si zarátate svetlá ( nemyslím led denné svietenie ), kúrenie prípadne klímu, rádio, a neviem čo ešte. Aj to je jedná z veci prečo sa oplatí led drl. Rovnako ako LEDKY na špz, parkovačiek a interiéru.

_________________
Ford Fusion 1,4 16v Duratec Comfort
Ford Mondeo 2.0 TDDi
Back to top
View user's profile Send private message
duves



Joined: 05 Feb 2008
Posts: 2379
Location: Bratislava

PostPosted: Sun May 06, 2012 8:00 pm    Post subject: Reply with quote

Robíme vela kratkych jazd. Bateria bola v zime na nabijačke a podla spotreby energie na hodinach v garaži trvalo nabjanie velmi kratko.
_________________
FoFu 1.4 Duratec 59 kW, RIVAL X, metaliza Tango
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Elektroinstalacia, elektronika All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Page 2 of 4

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group