View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
SEKYC
Joined: 07 May 2011 Posts: 414 Location: Roudnice n.L
|
Posted: Fri May 13, 2011 9:26 pm Post subject: |
|
|
zdenal8 wrote: | SMITH: \po připojení baterie pouze nastavíš PIN na rádiu (poku jsem dobře pochopil tvůj dotaz).
Jediný problém, který může nastat je, že nemáš od prodejce vozu PIN ke svému rádiu, ale k nějakému cizímu, jako jsem to měl já. Nakonec jsem s tím musel do servisu, aby mi zjistili PIN. Naštěstí to bylo zadarmo.
Zajímavý je, že ten borec v servisu to rádio ven doloval s originál přípravkem déle, než já s listama do přímočarý pily (šukačky) Ale to už je OT. | S těma plátkama od šukalky si mě fakt rozesmál ale ted k tématu, ten PIN mi při předávání nového auta nalepil prodejce na poslední stranu do servisní knížky,když někdo koupí ojetý bez servisky tak musí do servisu kde ho vyndaj a ze zadu je kod radia který zašlou do forda a ten zašle zpět PIN k tomuto radiu je to ale dost masný. Ted dále tu baterii odpojíš a zapojíš třeba pětkrát a nic se nestane ale pozor třeba po šestý můžeš rozhodit škrtící klapku,měl jsem tento problém u berlinga 1.6 16V a v servisu mi řekli právě tohle píši to jsem proto že fusion a další auta např.berlingo,C3,opel meriva,astra atd. mají tu samou škrtící klapku zn.BOSH(nová stojí 8700kč)u některých značek nebo spíše modelu aut dost poruchová věc a taky drahá,sám si ji můžeš vyměnit ale stejně musíš do svého značkového servisu na počítač kde jí musí nakalibrovat jo zlatá struna od plynového pedálu,no a ta kalibrace může ale nemusí nastat při odpojení baterie,když je u elektronické šktící klapky něco špatně tak jsou vysoké otáčky , škube při rozjezdu nebo při jízdě si sama přidavá anebo zničehonic chcípne tyto všechny příznaky jsem zažil na vlastní kůži až mě odešla ůplně a dávali mi novou tak si dejte na to kdyžtak pozor. Ještě jsem chtěl říci nekupovat tuto klapku jetou někde z vrakáče atd. protože může vypadat jako nová ale nesere se přímo ta klapka ale ten zalisovaný potenciometr či jak se to jmenuje. _________________ Ford Fusion (FUFÍK) 1.4 16V 59kw Comfort RedTango 5/2010 6,4l // Hyundai i10 1.2 16V 57kW 01/2009 ( divoká červená karkulka) |
|
Back to top |
|
|
hanýsek starší
Joined: 29 Nov 2009 Posts: 440
|
|
Back to top |
|
|
worazim
Joined: 23 Mar 2009 Posts: 79 Location: České Budějovice
|
Posted: Sun May 15, 2011 4:34 pm Post subject: |
|
|
Na všechny 12V baterie používám tuto nabíječku. http://www.aberto.cz/automaticke-2-6-12-v/h-tronic-nabijecka-al-300
Koupil jsem ji v lidlu za 300 kč. Používám ji už několik let a zatím jenom spokojenost. Přes celou zimu mám skutr napojený na tuto nabíječku a baterie je tím pádem pořád nabitá. Nabíječka, když je baterie nabitá nebere ze sítě (2-3w) skoro nic. Jednou za čas také zmíněnou nabíječku použvám k preventivnímu dobití autobaterie. Ob té doby je klasická nabíječka uložena na polici a sedá na ní akorát prach. _________________ FORD Fusion Ebony 1,4 16V Duratec 59kW/80k 05/2009 , od 04/2011 předělán na LPG |
|
Back to top |
|
|
Robbert
Joined: 19 Jun 2009 Posts: 431 Location: Brno venkov
|
Posted: Sun May 15, 2011 4:47 pm Post subject: |
|
|
Já jezdím s auty téměř denně a nikdy se mi nestalo, že bych musel baterii dobíjet extra... Baterie mi vydržely 6-7 let bez problémů... _________________ FORD Mondeo Kombi Titanium, TDCi 103 kw, r.v. 2009, Panter Black
FORD Fusion 1,4 Comfort, r.v. 2009, Panther Black
---------------------
EX:Ford Mondeo 2,0 TDDi Mk. III,2002,
Škoda Superb 1,9 TDi, 2003 |
|
Back to top |
|
|
SMITH
Joined: 12 Jan 2011 Posts: 10 Location: PU
|
Posted: Mon May 16, 2011 8:11 am Post subject: |
|
|
hanýsek starší : ďakujem za odkazy _________________ FORD FUSION RIVAL, DURATEC 1,6-16V / 2005 ,Tonic |
|
Back to top |
|
|
zdenal8
Joined: 19 Sep 2008 Posts: 1590 Location: Dobřany (Plzen)
|
Posted: Mon May 16, 2011 8:56 pm Post subject: |
|
|
SEKYC wrote: |
ale ted k tématu, ten PIN mi při předávání nového auta nalepil prodejce na poslední stranu do servisní knížky,když někdo koupí ojetý bez servisky tak musí do servisu kde ho vyndaj a ze zadu je kod radia který zašlou do forda a ten zašle zpět PIN k tomuto radiu je to ale dost masný. |
Ten špatný PIN jsem měl přímo od prodejce Ford jako samolepku, při předávání nového auta. Pokud jde o zjištění PIN, nevím, co by na nějakym posílání mělo být mastného. Zjistí ti to u Forda v počítači na počkání (5minut), v mém případě zadarmo.
Ale to už jsme dost mimo téma s baterkou. i když já sem na tento problém narazil při nabíjení baterie. _________________ Tourneo Courier 1,0 EcoBoost Deep Impact
Fusion 1,4 Duratec 05/2008 Panther black - dříč na stavbě
Fiesta 1,25 Duratec 3/2011 Squeeze po totálce jako nová
www.fordfans.cz |
|
Back to top |
|
|
SEKYC
Joined: 07 May 2011 Posts: 414 Location: Roudnice n.L
|
Posted: Mon May 16, 2011 11:50 pm Post subject: |
|
|
zdenal8 wrote: | SEKYC wrote: |
ale ted k tématu, ten PIN mi při předávání nového auta nalepil prodejce na poslední stranu do servisní knížky,když někdo koupí ojetý bez servisky tak musí do servisu kde ho vyndaj a ze zadu je kod radia který zašlou do forda a ten zašle zpět PIN k tomuto radiu je to ale dost masný. |
Ten špatný PIN jsem měl přímo od prodejce Ford jako samolepku, při předávání nového auta. Pokud jde o zjištění PIN, nevím, co by na nějakym posílání mělo být mastného. Zjistí ti to u Forda v počítači na počkání (5minut), v mém případě zadarmo.
Ale to už jsme dost mimo téma s baterkou. i když já sem na tento problém narazil při nabíjení baterie. | Tak to museli pohnojit z tou samolepkou už v Německu.To zjištění toho kodu je jednoduchý u nového auta nebo se serviskou s jasným původem já měl na mysli dovoz z zahraničí,samozdřejmě by to šlo zjistit podle vin ale v tom autě může být radio vyměněný za jiný. Já jsem chtěl hlavně napsat aby tu baterii raději neodpojoval pokud není nějaký vážný důvod. _________________ Ford Fusion (FUFÍK) 1.4 16V 59kw Comfort RedTango 5/2010 6,4l // Hyundai i10 1.2 16V 57kW 01/2009 ( divoká červená karkulka) |
|
Back to top |
|
|
zdenal8
Joined: 19 Sep 2008 Posts: 1590 Location: Dobřany (Plzen)
|
Posted: Tue May 17, 2011 10:41 am Post subject: |
|
|
Já myslim, že odpojování baterie u Fusiona se bát nemusí. Zas na takové úrovni, aby tomu vadilo odpojení baterie to auto neni. Je to stejný, jako když jí odpojuješ u starýho escorta. Dyť co ten Fusion má vlastně navíc? Vůbec nic, kromě toho, že je modernější. _________________ Tourneo Courier 1,0 EcoBoost Deep Impact
Fusion 1,4 Duratec 05/2008 Panther black - dříč na stavbě
Fiesta 1,25 Duratec 3/2011 Squeeze po totálce jako nová
www.fordfans.cz |
|
Back to top |
|
|
SMITH
Joined: 12 Jan 2011 Posts: 10 Location: PU
|
Posted: Tue May 17, 2011 1:48 pm Post subject: |
|
|
Nedavno som si kupil chytru knizku a tam sa pise o odpojovani ze je treba skontrolovat kod radia , pred odpojenim baterie odomknut auto ,a nechat kluciky u seba (je mozne ze sa zamkne ) .Vymaze sa ECU ,tak je treba nastartovat motor a nepridavat plyn . nechat navolnobehu zohriat ne prevadzkovu teplotu potom na cca 2 min zvysit otacky na 1200 a nasledne cca 10minut jazdit . Pocas jazdy sa moye motor spravat inak ako je obvykle (uklada si udaje do memory ) _________________ FORD FUSION RIVAL, DURATEC 1,6-16V / 2005 ,Tonic |
|
Back to top |
|
|
zdenal8
Joined: 19 Sep 2008 Posts: 1590 Location: Dobřany (Plzen)
|
Posted: Tue May 17, 2011 7:35 pm Post subject: |
|
|
Tak to je běžný postup při odpojování baterie od doby, co mají auta řídící jednotku. _________________ Tourneo Courier 1,0 EcoBoost Deep Impact
Fusion 1,4 Duratec 05/2008 Panther black - dříč na stavbě
Fiesta 1,25 Duratec 3/2011 Squeeze po totálce jako nová
www.fordfans.cz |
|
Back to top |
|
|
SMITH
Joined: 12 Jan 2011 Posts: 10 Location: PU
|
Posted: Tue May 17, 2011 7:51 pm Post subject: |
|
|
zdenal8 wrote: | Tak to je běžný postup při odpojování baterie od doby, co mají auta řídící jednotku. |
JJ presne to iste som robil aj na mojom starom favorite _________________ FORD FUSION RIVAL, DURATEC 1,6-16V / 2005 ,Tonic |
|
Back to top |
|
|
SEKYC
Joined: 07 May 2011 Posts: 414 Location: Roudnice n.L
|
Posted: Tue May 17, 2011 10:22 pm Post subject: |
|
|
zdenal8 wrote: | Já myslim, že odpojování baterie u Fusiona se bát nemusí. Zas na takové úrovni, aby tomu vadilo odpojení baterie to auto neni. Je to stejný, jako když jí odpojuješ u starýho escorta. Dyť co ten Fusion má vlastně navíc? Vůbec nic, kromě toho, že je modernější. | A já myslím že se nic nestane máš pravdu v fufikovi tý elektoniky tolik neni ale chtěl jsem ho jen upozornit na tu škrtící klapku BOSH,jak píšeš o escortu tak ten ji určitě neměl ten měl krásnou strunu od pedálu ke klapce takže bezporuchový systém ,já když jsem vybíral nové auto tak jsem fufíka málem zavrhl k vůli tomuto poruchovýmu elektronickýmu nesmyslu ale obešel jsem trh a zjistil že tu samou škrtící svini mají úplně všichni mimo dacie , tak jsem nepochopil proč je tak drahá,když to všechny automobilky používají,to si BOSH mastí kapsu ,bohužel neoriginální tento díl neexistuje tak nemá konkurenci a nasadí cenu. _________________ Ford Fusion (FUFÍK) 1.4 16V 59kw Comfort RedTango 5/2010 6,4l // Hyundai i10 1.2 16V 57kW 01/2009 ( divoká červená karkulka) |
|
Back to top |
|
|
bzucko1
Joined: 19 Nov 2008 Posts: 22 Location: Kamenec pod Vtačnikom
|
Posted: Sun May 06, 2012 3:34 pm Post subject: |
|
|
Nazdar banda takže i ja sa pripojim k tejto debate a Ja mám mojho Fofika od 02.2005 a frčím stále bez najmenších problémov na baterii od výroby a to i cez túto zimu ked sme u nás mali v noci -27°C. Takže len a len výborná skúsenosť. _________________ Ford Fusion 1,4TDCi, R.v.:12/04, Kúpa:02/05, Najazdených 177000km, Bez závad |
|
Back to top |
|
|
Marekskk
Joined: 31 Aug 2010 Posts: 386 Location: SK/CZ
|
Posted: Sun May 06, 2012 7:43 pm Post subject: |
|
|
Liboro wrote: | Osobne si myslím, že dosť veľkým problémom tu je celodenné celoročné svietenie a zvýšená spotreba energie (klíma, výkonné rádio, elektrické ovládanie, alarm a pod.) V spojení s krátkymi jazdami a častým štartovaním je jasné, že baterka sa ničí | ňno presne tak. Najmä pri kratších trasách sa skôr batéria vybije ako dobije keďže ak si zarátate svetlá ( nemyslím led denné svietenie ), kúrenie prípadne klímu, rádio, a neviem čo ešte. Aj to je jedná z veci prečo sa oplatí led drl. Rovnako ako LEDKY na špz, parkovačiek a interiéru.
_________________ Ford Fusion 1,4 16v Duratec Comfort
Ford Mondeo 2.0 TDDi |
|
Back to top |
|
|
duves
Joined: 05 Feb 2008 Posts: 2379 Location: Bratislava
|
Posted: Sun May 06, 2012 8:00 pm Post subject: |
|
|
Robíme vela kratkych jazd. Bateria bola v zime na nabijačke a podla spotreby energie na hodinach v garaži trvalo nabjanie velmi kratko. _________________ FoFu 1.4 Duratec 59 kW, RIVAL X, metaliza Tango
|
|
Back to top |
|
|
|