Ford Auto Web

Fusion Forum - Forum majitelov a priaznivcov auta Ford FUSION   |  Pozri si Ford Auto Web

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Brzdovy pedal - zaberanie brzd

 
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Podvozok, brzdy, kolesa, pneumatiky
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Kamko13



Joined: 27 May 2011
Posts: 101
Location: Michalovce - okolie

PostPosted: Fri Feb 20, 2015 10:57 pm    Post subject: Brzdovy pedal - zaberanie brzd Reply with quote

Bol som na STK a technik mi povedal, ze mi brzdia brzdy ale pedal mi zabera dost nizko, asi v polovicke. Tak som zasiel do servisu kde mi kompresorom natiahli novu kvapalinu.
Pedal zacal zaberat trosku skor ale po mesiaci znova zabera v polovicke.
Ako vam zabera pedal? Hned vo vrchnej casti aebo nizsie?

Cital som na nete ze niekto odvzdusnuje brzdy pri nastartovanom niekto normalne, ktory sposob je spravny?
Iny technik mi povedal ze mam skontrolovat zadne bubny ci mi sponovak na dosticky nestuhol a netreba ho rozhybat. A pokial to nepomoze tak bude v prdeli hlavny brzdovy valec.
Skusil som kolegov ford focus 2 a jemu zabera pekne asi 2cm od vrchu.

Napiste mi ako zabera vam a co by trebalo pozriet, nechce sa mi znova platit za odvzdusnenie a nepomoze mi to. Dik za kazdy nazor.
_________________
Ford Fusion 1,4 16v Duratec Comfort - Moondust
r.v. 2008
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Marysa



Joined: 02 Jun 2013
Posts: 53
Location: Plzeſ

PostPosted: Fri Feb 20, 2015 11:49 pm    Post subject: .... Reply with quote