View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
MyTB
Joined: 23 Mar 2008 Posts: 452 Location: Karwina City
|
Posted: Wed Dec 17, 2008 11:48 am Post subject: |
|
|
dodo50 wrote: | no, nejen při tom jak popisuješ ivašku. ono to šeredně vrže při každém zatahování ruční brzdy a při pohupu s autem (nasednutí, zahoupáním apod.) snad to není na servis, bo do nejbližšího servisu se mi nechce jen s nějakým "vrzáním", je to 80 km... |
Don´t worry Je to OK, kdyz mas zatahlou rucku, vrze to pri nastupovani/vystupovani, na krizovatce na cervenou, kdyz stojis trosku z kopce a jestli mas jemny sluch, tak to zaregistrujes i pri startovani auta (uz i ty vibrace startovani roztrepou auto natolik, ze to zavrze).
Je to divne, ale je to tak a jak psal Zdenal8, brzdit to brzdi _________________ Ford Fusion 1.4 59kW Ebony (2008-2010)
Ford C-Max 1.6 74kW Gen-X (2010-2015)
Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBoost 74kW (2015) |
|
Back to top |
|
|
Fjodor
Joined: 16 Apr 2008 Posts: 298 Location: Bratislava - Michalovce
|
Posted: Thu Dec 18, 2008 9:53 am Post subject: |
|
|
jj _________________ Ford Fusion 1.4i 16V Duratec, RIVAL X, vyrobene 12/2007, zakupene 04/2008, Sea Grey, PP, parkovacie senzory, folie
|
|
Back to top |
|
|
bzucko1
Joined: 19 Nov 2008 Posts: 22 Location: Kamenec pod Vtačnikom
|
Posted: Fri Apr 03, 2009 8:00 pm Post subject: |
|
|
Sedlaq - plne s tebou suhlasim a smekam klobuk, tvoje vysvetlenie tejto činnosti je správne a šetrí to nervy a hlavne brzdové lanká ručnej brzdy. _________________ Ford Fusion 1,4TDCi, R.v.:12/04, Kúpa:02/05, Najazdených 177000km, Bez závad |
|
Back to top |
|
|
Ivašek a spol.
Joined: 29 Mar 2008 Posts: 3292 Location: Dětmarovice, okres Karviná
|
Posted: Fri Apr 03, 2009 9:15 pm Post subject: |
|
|
bzucko1 wrote: | Sedlaq - plne s tebou suhlasim... |
Sorry, ale tady by se asi hodilo zvolit "Quote" a ten příspěvek od SEDLAQa zkopírovat...protože projíždět 2 stránky a hledat jeho příspěvek se asi málokomu chce
Asi si myslel tohle (???)
Sedlaq wrote: | Normálně fungující ruční brzda nic takového nepotřebuje, ale pokud někdo nemá sílu v ruce, tak proč ne? Sílou hydrauliky od pedálu dojde k mnohem pevnějšímu rozepření čelistí brzd a mechanismem ruční brzdy dojde jen k zajištění v této poloze. Nic nového pod sluncem a navíc většina zastavení a zabrzdění takto proběhne, aniž si to uvědomujeme. Nehledejte za tím návodem něco co by znamenalo, že by systém mechanismu ruční brzdy Fusionu byl jiný než u většiny ostatních aut. |
_________________ Ford Fusion "4x4" EBONY, Blue Ocean, 1.4 Duratec, Comfort X, PP, fólie, 3/2008
http://picasaweb.google.sk/Ivasekaspol/FordFusion# |
|
Back to top |
|
|
lacee
Joined: 21 Sep 2009 Posts: 50
|
Posted: Mon Oct 26, 2009 6:16 pm Post subject: Re: Ruční brzda |
|
|
Gek wrote: | Zdá se mi že ruční brzda moc nebrzdí. Budu asi muset do servisu, aby i trochu dotáhli. Nehci se v tom hrabat , když je Fofík nový.
Manželka ji nezatáhne vůbec. Brzda jde hodně nahoru a aby opravdu podržela auto, musím ji dorvat Rumcajsí silou.
Jak jste na tom vy ?? |
tak isto od novoty mi rucna brzda na Fusiku (r.v.2009) slabo brzdi (na miernych svahoch sa neda na nu spolahnut, a to teda casto chodim do B.Stiavnice, kde mi je nanic, pri zastaveni v miernom svahu nechavam zaradenu rychlost, rucna aj po dotiahnuti v servise uz po prvom zatiahnuti v miernom kopceku preklzuje aj na najvyssej polohe). To iste mi Robi aj Fiesta (r.v.2008) _________________ Ford Fusion 1.4 Duratec Family X, r.v.2009, bocne listy vo farbe karoserie, zimne pneu GY UG7+ |
|
Back to top |
|
|
nexter
Joined: 14 Jul 2008 Posts: 175 Location: Ružomberok
|
Posted: Thu Oct 29, 2009 12:05 pm Post subject: |
|
|
Pripajam sa, ja mam slabi ucinok rucnej brzdy. Raz som stal v takom kopci ze som ju nemohol dotiahnut tak aby sa auto nepohynalo. Ked si najdem cas tak pojdem do servisu pretoze potrebujem vymenit aj zadne svetlo, mal som v nom vodu (hmlovka) a teraz je ocernena ako keby to tam vybuchlo _________________ KIA cee'd, X. edition, Dark Gun, 1,4i 16V 100Hp CVVT, 02/2015
FUSION Flair X, Black Panther, 1.4i 16V 80Hp Duratec, 05/2008 |
|
Back to top |
|
|
dodo50
Joined: 28 Oct 2008 Posts: 135
|
Posted: Mon Sep 06, 2010 7:25 pm Post subject: |
|
|
Mám dnes takouvou zajímavou otázku
Dnes se mi snad poprvé v životě stalo něco, čemu nerozumím.
Nebudu se moc rozepisovat, aspon krátce...
Zastavil jsem dnes s autem v takovém ne zas moc prudkém kopci, ale už to byl docela dost sklon. Zastavím, vypnu motor, nechám tam jedničku, nezatahuji ruční brzdu. Trochu se to opřelo o převody - trochu to ještě udělalo pohyb zpět. Chvilku jsem seděl, než jsem vystoupil a pozoruji, jak fusion si to opět cukl o jeden zdvih válců. Během té minuty motor pomalu pootáčel a i přes tu jedničku auto pomaličku couvalo. Chápete to? Já ne. Jako by v motoru nezůstávala komprese, písty - motor se prostě v převodech pomalu pohyboval. Divný zážitek, alespon pro mne, co vždy stojí z kopce s jedničkou a auto vždy stálo, a dnes si to ujíždělo dolů z kopce.
Omlouvám se za laický příspěvek, ale tak mne to překvapilo, že jsem to musel zde napsat. Podotýkám, motor běží v pohodě, akceleruje jako vždy.
Co vy na to? Má te někdo podobnou zkušenost? _________________ Fusion 1.4 Ebony 10/2008 Blazer blue |
|
Back to top |
|
|
vls
Joined: 16 Feb 2007 Posts: 637 Location: Martin
|
Posted: Tue Sep 07, 2010 8:57 am Post subject: |
|
|
nasiel si akurat ten spravny svah - hranicny, na takom uz bez brzdy nemozes stat.
zamky piestnych kruzkov nie su predsa vzduchotesne..., len stieraju olej a tesnia pri pohybe piesta. ked merias kompresiu, mas presne predpisane, pri akych otackach motora - na starter - to mas merat., ked tocis motorom pomaly, kompresia pomaly vyfuci... _________________ Toyota Corolla 1.8 Hybrid 122 k, e‐CVT comfort Style Tech, Celestine grey
Suzuki SX4 Scross 2WD, 1.0 Premium 6AT, sphere blue pearl
Peugeot 3008 1.6VTi Active, red rubis
VW Golf Plus 1,4 Trendline, red tornado
Ford Fusion 1,25 Rival, colorado red |
|
Back to top |
|
|
dodo50
Joined: 28 Oct 2008 Posts: 135
|
Posted: Tue Sep 07, 2010 3:21 pm Post subject: |
|
|
vls wrote: | nasiel si akurat ten spravny svah - hranicny, na takom uz bez brzdy nemozes stat.
zamky piestnych kruzkov nie su predsa vzduchotesne..., len stieraju olej a tesnia pri pohybe piesta. ked merias kompresiu, mas presne predpisane, pri akych otackach motora - na starter - to mas merat., ked tocis motorom pomaly, kompresia pomaly vyfuci... |
Díky za komentář, měl jsem obavu, že se něco stalo s motorem (vstřikováním?), že se něco "neuzavírá, tak jak má a proto ta ztráta komprese". Co mě nejvíc šokovolo je to, že na tom místě stávám skoro každých 14 dní už rok, a auto mi to udělalo až teď. |Vždycky před tím jsem tam stál s rychlostí bez ruční brzdy. Naštěstí auto nikdy nepopojelo, nedej bože neujelo. Až nyní... tak proto ten údiv. _________________ Fusion 1.4 Ebony 10/2008 Blazer blue |
|
Back to top |
|
|
vls
Joined: 16 Feb 2007 Posts: 637 Location: Martin
|
Posted: Wed Sep 08, 2010 12:38 pm Post subject: |
|
|
ak je to tak, tak mas mozno mensiu kompresiu opotrebenim motora, nemusi to nic znamenat a problem by si zbadal az na vyssej spotrebe oleja...
_________________ Toyota Corolla 1.8 Hybrid 122 k, e‐CVT comfort Style Tech, Celestine grey
Suzuki SX4 Scross 2WD, 1.0 Premium 6AT, sphere blue pearl
Peugeot 3008 1.6VTi Active, red rubis
VW Golf Plus 1,4 Trendline, red tornado
Ford Fusion 1,25 Rival, colorado red |
|
Back to top |
|
|
dodo50
Joined: 28 Oct 2008 Posts: 135
|
Posted: Wed Sep 08, 2010 6:10 pm Post subject: |
|
|
vls wrote: | ak je to tak, tak mas mozno mensiu kompresiu opotrebenim motora, nemusi to nic znamenat a problem by si zbadal az na vyssej spotrebe oleja...
|
vls, nestraš mě , mám najeto jen 22tis. km, motor má být po záběhu, ne na konci s dechem. Napadlo mne, zda-li to nemá spojitost s garančkou, na které jsem před pár týdny byl? Měnili mi olej, dali snad ten, co mi účtovali, tj. OMV Bixxol.
Opět jsem zkoušel stát v kopci, auto dá do pohybu klikovku, slyším i čerpadlo vstřikování.
Doma v garáži jsem zkusil dát pětku - na rovince při středním tlaku dám tlačením motor do pohybu, při jedničce ne, ale slyším, jak se válce hýbou a čerpadlo vstřikování se opět zapne (ten zvuk, když dám klíč v poloze pro startování, čerpadlo slyšíme sepnout). Jsem z toho matěj. Přitom cítím stále stejný záběr motoru při jízdě, žádné ani nepatrné snížení výkonu motoru. _________________ Fusion 1.4 Ebony 10/2008 Blazer blue |
|
Back to top |
|
|
vls
Joined: 16 Feb 2007 Posts: 637 Location: Martin
|
Posted: Thu Sep 09, 2010 8:05 am Post subject: |
|
|
kasli na to, ked zastanes vo svahu zatiahni aj rucnu, ono bude vsetko ok. _________________ Toyota Corolla 1.8 Hybrid 122 k, e‐CVT comfort Style Tech, Celestine grey
Suzuki SX4 Scross 2WD, 1.0 Premium 6AT, sphere blue pearl
Peugeot 3008 1.6VTi Active, red rubis
VW Golf Plus 1,4 Trendline, red tornado
Ford Fusion 1,25 Rival, colorado red |
|
Back to top |
|
|
|