View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
palo.789
Joined: 17 Apr 2008 Posts: 56 Location: Břeclav
|
Posted: Mon Dec 15, 2008 2:06 pm Post subject: podtlak v nádrži |
|
|
Já taky souhlasím z makx - em. Mylím si, že v nádrži je přetlak a výpary letí ven. A toho z toho důvodu, že když víčko otevřu v garáži tak je okamžitě cítit benzín protože výpary podle mě okamžitě vyletí ven, jinak by únik výparů přes klapku v hrdle samovolně chviličku trval a to do doby než se do nádrže nasaje vzduch a vyrovná se tlak. 2 - zkus přes víčko vyfouknout z pusy vzduch. Nejde a to z důvodu ochrany životního prostředí před výpary benzínu. Nasát se ti ale podaří i když to jde těžko. Ve víčku je klapka která umožní vyrovnání podtlaku v nádrži. Kdyby to nefungovala tak víčkem ani neotočíš, stějně jako např. víčekem na zavařených okurkách kde je taky podtlak a to o hodně menší než ten který je schopné vytvořit sací čerpadlo v nádrži. Občas se ale stává, že gumové těsnění u hrdla vyskočí přes okraj a při dotažení víčka ucpe sací otvory víčka které jsou umístěny po obvodě. Stačí těsnení zatlačit zpět (je tam na těsnění zářez asi 5 mm od konce hrdla) aby nepřesahovalo přes okraj konce hrdal a mělo by to pomoct. |
|
Back to top |
|
 |
fonder

Joined: 22 Mar 2008 Posts: 49 Location: Blanensko
|
Posted: Mon Mar 30, 2009 5:42 am Post subject: |
|
|
Vyskytla se první závada po 22tis.km. Studený motor chytne okamžitě. Problém je při zahřátém motoru. Otočím klíčkem a nastanou tři věci: A) motor chytne hned (z 20%), B) motor chytne, hned se ale začne dusit a musím přidat plyn a pak ok (z 60%), C) otočím klíčkem a motor nechce naskočit (z 20%).
Jdu s ním do servisu, nevíte náhodou co by to mohlo být?? _________________ FoFu 1.4 Duratec, 06/2008, bílá |
|
Back to top |
|
 |
Liboro

Joined: 16 Sep 2008 Posts: 893 Location: Žilina a okolie
|
Posted: Mon Mar 30, 2009 11:00 am Post subject: |
|
|
fonder wrote: | Vyskytla se první závada po 22tis.km. Studený motor chytne okamžitě. Problém je při zahřátém motoru. Otočím klíčkem a nastanou tři věci: A) motor chytne hned (z 20%), B) motor chytne, hned se ale začne dusit a musím přidat plyn a pak ok (z 60%), C) otočím klíčkem a motor nechce naskočit (z 20%).
Jdu s ním do servisu, nevíte náhodou co by to mohlo být?? |
JJ, presne rovnaké sa aj mne začalo stávať v poslednej dobe.Najčastejšie je to, že zhasne, ale iba teplý a iba krátko po naštartovaní, inokedy vôbec....Stačí pridať trochu pridať plyn a v pohode....Ale mám z toho rozpaky, lebo to začalo krátko pred veľkou servisnou, v servise povedali, že je všetko okey, zoštelovali motor, vymenili olej, filtre, sviečky ale auto to robí stále... Napadol ma posunutý (preskočený) rozvodový remen a tým nepresné ovládanie ventolov, ale to by asi robilo problemy stale, nie len pri štartovaní či? _________________ EX:Fusion 1,4 TDCI Comfort Family,Deep blue metalíza,r.v.12/2004,Fusion 1,6 16V GHIA,blue jeans met.,r.v.5/2005,
Now:BMW X3 20xD,r.v.2010,červená met.,VW Polo 1,2TSI,7st.DSG,r.v.2011,červená žiarivá |
|
Back to top |
|
 |
fonder

Joined: 22 Mar 2008 Posts: 49 Location: Blanensko
|
Posted: Mon Mar 30, 2009 11:10 am Post subject: |
|
|
přesně tak, dělá to jenom při startu. Během jízdy šlape jako hodinky. zajímavý je, že mi to začalo dělat hned po první garančce  _________________ FoFu 1.4 Duratec, 06/2008, bílá |
|
Back to top |
|
 |
fonder

Joined: 22 Mar 2008 Posts: 49 Location: Blanensko
|
Posted: Tue Mar 31, 2009 8:37 am Post subject: |
|
|
fonder wrote: | přesně tak, dělá to jenom při startu. Během jízdy šlape jako hodinky. zajímavý je, že mi to začalo dělat hned po první garančce  |
tak mi v servisu vyměnili nějaké tepelné čidlo a mělo by to být ok. A taky doporučili změnit benzinku. Je fakt, že jsem poslední dobou tankoval jen na Unicornu kvůli ceně. _________________ FoFu 1.4 Duratec, 06/2008, bílá |
|
Back to top |
|
 |
fonder

Joined: 22 Mar 2008 Posts: 49 Location: Blanensko
|
Posted: Tue May 26, 2009 6:42 am Post subject: |
|
|
Liboro wrote: | fonder wrote: | Vyskytla se první závada po 22tis.km. Studený motor chytne okamžitě. Problém je při zahřátém motoru. Otočím klíčkem a nastanou tři věci: A) motor chytne hned (z 20%), B) motor chytne, hned se ale začne dusit a musím přidat plyn a pak ok (z 60%), C) otočím klíčkem a motor nechce naskočit (z 20%).
Jdu s ním do servisu, nevíte náhodou co by to mohlo být?? |
JJ, presne rovnaké sa aj mne začalo stávať v poslednej dobe.Najčastejšie je to, že zhasne, ale iba teplý a iba krátko po naštartovaní, inokedy vôbec....Stačí pridať trochu pridať plyn a v pohode....Ale mám z toho rozpaky, lebo to začalo krátko pred veľkou servisnou, v servise povedali, že je všetko okey, zoštelovali motor, vymenili olej, filtre, sviečky ale auto to robí stále... Napadol ma posunutý (preskočený) rozvodový remen a tým nepresné ovládanie ventolov, ale to by asi robilo problemy stale, nie len pri štartovaní či? |
ahoj, dělá ti to pořád při startování?? Nebo přišli na to co to je? _________________ FoFu 1.4 Duratec, 06/2008, bílá |
|
Back to top |
|
 |
haplo602
Joined: 16 Mar 2008 Posts: 368
|
Posted: Mon Jul 13, 2009 8:38 am Post subject: prva zavada |
|
|
cez vikend som zistil ze mam asi praskle olejove tesnenie niekde okolo turba. cast sania je z vonku od oleja a takisto aj vnutorna strana kapoty.
uvidim co mi na to povedia vo forde nitra. auto malo ist na garancku pred dvoma mesiacmi ale jaksi nebol cas/dovolenka. _________________ Ford Fusion 1.6 TDCI Urbanite-X (Tango) / 2008
Kia Carnival III 2.9 CRDi EX /2006 |
|
Back to top |
|
 |
dulius Site Admin

Joined: 11 Jan 2007 Posts: 4430
|
Posted: Mon Oct 26, 2009 5:08 pm Post subject: |
|
|
zaujimave, predvcerom rano okoo 05:15 sa mi stalo tiez, ze som nemohol nastartovat
mam skoro 70t km nabehane, zatial sa mi to nestalo ... startoval som asi 10x a nic, potom som to roztlacil a nabehlo v pohode.
nemam sajnu cim to bolo, vonku mohlo byt okolo 8stupnov _________________ admin Fusion webu |
|
Back to top |
|
 |
|