View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
lacee
Joined: 21 Sep 2009 Posts: 50
|
Posted: Mon Feb 01, 2010 1:49 pm Post subject: |
|
|
KK wrote: | ... Kola bych do auta nerval, orasuješ si interiér. Raději bych koupil tažný a na něj nosič a nebo ten hodně jednoduchý nosič co se montuje na zadní dveře.
pozn. : Já mám stejně takový blbý kola, že když někam vyrazím a chci kolo, tak si ho raději půjčím a nebo jdu pěšky. A taky si myslím, že bych je do auta ani nesložil jak jsou velký a nerozebiratelný ( a hlavně ten přivařenej nosič po dědovi )... |
tak ja prepravujem vnutri 2 bezne horske bicykle casto, sklopene zadne sedadla, a na bicykloch ani nemusim davat dole predne koleso, v pohode sa to zmesti, a uz mam v tom system _________________ Ford Fusion 1.4 Duratec Family X, r.v.2009, bocne listy vo farbe karoserie, zimne pneu GY UG7+ |
|
Back to top |
|
|
zdenal8
Joined: 19 Sep 2008 Posts: 1590 Location: Dobřany (Plzen)
|
Posted: Mon Feb 01, 2010 7:19 pm Post subject: |
|
|
Tak tohle by mne velice zajímalo. Mohl by si to někdy vyfotit, nebo nějak popsat? Pokud to není teda nějaký tvůj tajný patent. Jako dvě kola ve fusionu už sem viděl, ale vždycky s vyndanym přednim kolem?
Sice na kola mam střešní nosič (KK střešní nosič je myslím mnohem lepší než nosič na tažné nebo páté dveře), ale tohle by mne fakt zajímalo. _________________ Tourneo Courier 1,0 EcoBoost Deep Impact
Fusion 1,4 Duratec 05/2008 Panther black - dříč na stavbě
Fiesta 1,25 Duratec 3/2011 Squeeze po totálce jako nová
www.fordfans.cz |
|
Back to top |
|
|
worazim
Joined: 23 Mar 2009 Posts: 79 Location: České Budějovice
|
Posted: Mon Feb 01, 2010 8:12 pm Post subject: |
|
|
Můžu potvrdit, že se do fusíka dvě kompletní kola v pohodě vejdou. Složím zadní sedačky. První kolo dám do kufru tak, že jeho přední kolo vybočím do pravého úhle a zasunu do kufru. Druhé kolo dám opačně a dveře se bez problémů dají zavřít.
Nejvíc mě ale dostalo, když jsem stěhoval mátinu ložnici. Vešly se tam tři rozložené skříně 100x60x200 ,dva noční stolky, peřina, dva balíky mouky ,jeden mléka, menší kufr, pes (v přepravním boxu), máti, a já. To všechno při všech zavřených dveřích.když jsme všechno na novém místě vyložilli, jedem místní pán se mě ptal , jak jsme zapojili káru, když nemáme kouli. Fusík je prostě jedno s nejvíce skadným interiérem vůbec. _________________ FORD Fusion Ebony 1,4 16V Duratec 59kW/80k 05/2009 , od 04/2011 předělán na LPG |
|
Back to top |
|
|
Ivašek a spol.
Joined: 29 Mar 2008 Posts: 3292 Location: Dětmarovice, okres Karviná
|
|
Back to top |
|
|
duves
Joined: 05 Feb 2008 Posts: 2379 Location: Bratislava
|
Posted: Tue Feb 02, 2010 7:53 am Post subject: |
|
|
Niekedy na jesen som písal, že sa mi začína zlupovať čierna farba na panely s radiom. Bol som s tym u Szilcara v BA. No a veduci servisu mi povedal po tyždni (tak sme boli dohodnutí), že to bude problem. Že či to chcem naozaj reklamovať, lebo on sa s tym ešte nestretol a vyzvedal po inych servisoch a jeho zaver, alebo nazor je, že sa mi na to vyliala vonačka, ta kvapalina na osvieženie vzduchu. Ano používal som ju a mam dojem, že kvaplo aj na ten panel. Ak nezabudnem, hodim sem večer fotografiu/e. Co vy na to?
Udajne neopravnenu reklamaciu by som musel zacvakať z vlastneho. _________________ FoFu 1.4 Duratec 59 kW, RIVAL X, metaliza Tango
|
|
Back to top |
|
|
Gil
Joined: 26 Jul 2008 Posts: 515 Location: Brno
|
Posted: Tue Feb 02, 2010 12:42 pm Post subject: |
|
|
duves wrote: |
Udajne neopravnenu reklamaciu by som musel zacvakať z vlastneho. |
Jedině pokud by jsi požadoval vyměnit i po upozornění, že se na to záruka nevztahuje. Pokud to tam pouze necháš a oni se vyjádří, že to nejde na záruku, tak za to zjištění nic neplatíš. _________________ Fusion 2008 1,4 Duratec Ebony ve vecnych lovistich |
|
Back to top |
|
|
Robbert
Joined: 19 Jun 2009 Posts: 431 Location: Brno venkov
|
Posted: Tue Feb 02, 2010 1:03 pm Post subject: |
|
|
Gil wrote: | duves wrote: |
Udajne neopravnenu reklamaciu by som musel zacvakať z vlastneho. |
Jedině pokud by jsi požadoval vyměnit i po upozornění, že se na to záruka nevztahuje. Pokud to tam pouze necháš a oni se vyjádří, že to nejde na záruku, tak za to zjištění nic neplatíš. |
Tím bych si nebyl tak jist. Mohou po tobě požadovat zaplacení posouzení. Běžně to tak má třeba Česká pošta. Při reklamaci platíš poplatek, který ti v případě oprávněné reklamace vrátí. Podobný je i postup u mobilů, kdy podepisuješ, že v případě neuznání reklamace zaplatíš práci související s posouzením... _________________ FORD Mondeo Kombi Titanium, TDCi 103 kw, r.v. 2009, Panter Black
FORD Fusion 1,4 Comfort, r.v. 2009, Panther Black
---------------------
EX:Ford Mondeo 2,0 TDDi Mk. III,2002,
Škoda Superb 1,9 TDi, 2003 |
|
Back to top |
|
|
Gil
Joined: 26 Jul 2008 Posts: 515 Location: Brno
|
Posted: Tue Feb 02, 2010 4:58 pm Post subject: |
|
|
Na 110% mám pravdu, dělal jsem nějaký čas v oboru a reklamace byly na dennodenním pořádku.
Pokud reklamuješ zakoupenou věc, tak obchodník musí zdarma posoudit zda se jedná o reklamaci nebo je to na zamítnutí.
To že někteří prodejci včetně operátorů se snaží převéct finanční spoluúčast na zákazníka je mimo a zákazník není povinen platit žádný poplatek. Např. operátoři mají smlouvy se servisy, kde je dohodnutá cena za posouzení 250-500Kč a to jsou samo peníze, které tebe nezajímají, ale zkouší to a někteří holt zaplatí. _________________ Fusion 2008 1,4 Duratec Ebony ve vecnych lovistich |
|
Back to top |
|
|
duves
Joined: 05 Feb 2008 Posts: 2379 Location: Bratislava
|
Posted: Tue Feb 02, 2010 7:02 pm Post subject: |
|
|
Takto to vyzera
_________________ FoFu 1.4 Duratec 59 kW, RIVAL X, metaliza Tango
|
|
Back to top |
|
|
Gil
Joined: 26 Jul 2008 Posts: 515 Location: Brno
|
Posted: Tue Feb 02, 2010 7:47 pm Post subject: |
|
|
Rekl bych že to neuznají. Poškození je na více dílech. To vypadá fakt na ten sajrajt z vonavky _________________ Fusion 2008 1,4 Duratec Ebony ve vecnych lovistich |
|
Back to top |
|
|
duves
Joined: 05 Feb 2008 Posts: 2379 Location: Bratislava
|
Posted: Tue Feb 02, 2010 8:49 pm Post subject: |
|
|
Gil wrote: | Rekl bych že to neuznají. Poškození je na více dílech. To vypadá fakt na ten sajrajt z vonavky |
V podstate je na vine vyliatie toho sajrajtu. kto vie, či si je vyrobca vedomý toho, že je to agresívne. Neviem ako by som uspel v našom právnom systeme, keby som sa domahal nahrady škody. _________________ FoFu 1.4 Duratec 59 kW, RIVAL X, metaliza Tango
|
|
Back to top |
|
|
biermann
Joined: 15 Dec 2009 Posts: 27
|
Posted: Tue Feb 02, 2010 9:08 pm Post subject: |
|
|
Co se tyka tech neopravnenych reklamaci, tak pravdu ma samozrejme Gil. Alespon v CR plati, ze za ni obchodnik nemuze pozadovat zadnou uhradu:
"Každý spotřebitel by si měl pamatovat, že za neoprávněnou reklamaci nelze požadovat jakoukoli úplatu. Pokud by taková platba byla vyžadována, jednalo by se o bezdůvodné obohacení podnikatele."
Vice na http://www.spotrebitele.info/karticka.php?als[KID]=2340737 _________________ Ford Fusion Calero 1.4, 11/2009
|
|
Back to top |
|
|
duves
Joined: 05 Feb 2008 Posts: 2379 Location: Bratislava
|
|
Back to top |
|
|
Ivašek a spol.
Joined: 29 Mar 2008 Posts: 3292 Location: Dětmarovice, okres Karviná
|
|
Back to top |
|
|
matus111
Joined: 25 Aug 2010 Posts: 72
|
Posted: Sun Oct 10, 2010 7:46 pm Post subject: ovládanie |
|
|
Prispejem trochou k téme čo mohlo byť lepšie na fusione:osobne mi pri presedlaní s escorta mk7 98cka do fusiona trochu prekáža šírka stredového panelu,ktorý uberá priestor pre nohy,ak nechcem mať volant dvihnutý do celkom hornej polohy,pri dlhších nohách nechýba veľa k odlomeniu kľuča kolenom.Mám dojem,že výrobcovia chcú aby to v aute vyzeralo pomaly ako v lietadle,vodič obložený stredovým panelom a plastami,či už ide o fabiu 2,či P 307....na úkor priestoru,ale pre mestské potreby nastúpiť,presunúť sa vyhovuje.
Umiestnenie ovládania kolečka pre teplý a studený vzduch pred páku neumožňuje dobrý priamy prístup počas jazdy,asi to umiestnili na úkor ovládania prístupu rádia,keď sa počíta,že asi častejšie ovládame rádio ako teplotu a naviac je to mestské auto,nie na dlhšie cesty,ale v escu som mal dobrý prístup aj k rádiu aj ku kolečku.
Rádio od výrobcu nie je zlé,ale v porovnaní so starým pioneerom v escu
príjem antény od výrobcu lepší nie je,hlavne čistota spracovania signálu.
Ešte k príspevkom o zopínaní diaľkových svetiel-buďme radi,že je to tak vyriešené,na escortoch v združenom vypínači prepínania diaľkových svetiel,súčasnom dennom svietení je prínos,že vypínač na tlmené a stretávacie dali mimo a diaľkové vyriešili tak ako je,malo by sa obmedziť opaľovanie kontaktov v páčke a preblikávaniu diaľkových pri zapnutí smerovky pri postupnej únave kontaktov,kde to v escu potrebovalo navŕtať a prihnúť jeden konakt.
Prieduchy na fúkanie vzduchu sú dizajnovo nie zlé ten okrúhly tvar,
ale zase oproti escu,tie plasty na nastavenie kam to má fúkať v tom kruhovom otvore časom budú lietať,len nie držať tam,kam potrebujeme,
mriežky na escu boli stabilnejšie.Vyhovuje vám menší objem nádobky ostrekovača?A dúfam,že kvalita nosníkov bude lepšia ako u escortov,
lebo zinok na karosérii je dobrý,len nech sa nám nerozpadnú nosníky na posolených cestách.Tak nech nám fusiony slúžia. |
|
Back to top |
|
|
|