View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
ladin

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 178 Location: Milevsko
|
Posted: Fri Oct 22, 2010 8:16 am Post subject: |
|
|
Po městě a při popojíždění ti bude žrát každý auto, diesel míň než benzín. Měl jsem šest let Matize 0,8L a po městě si bral běžně k 7, mimo 5 a v průměru 6. Fusík je o 350kg těžší má podstatně větší čelní plochu, tak to, že žere o 1,5 L víc beru jako fakt. Velikostně a výkonově podobná auta na tom jsou přibližně stejně, s tím nic neuděláš. _________________ Fusion 1,25 deep navy, 04/2007
klima, mlhovky, radio 5000c, defend lock, tazne, hagusy |
|
Back to top |
|
 |
vls

Joined: 16 Feb 2007 Posts: 637 Location: Martin
|
Posted: Fri Oct 22, 2010 10:06 am Post subject: |
|
|
toto ste videli?
http://www.spritmonitor.de/en/evaluation/power_vs_mpg.html
maju tam aj ine zaujimave udaje a grafy, napr. :
http://www.spritmonitor.de/en/evaluation/economic_models.html
a
http://www.spritmonitor.de/de/benzin_sparen_rico_klein.html _________________ Toyota Corolla 1.8 Hybrid 122 k, e‐CVT comfort Style Tech, Celestine grey
Suzuki SX4 Scross 2WD, 1.0 Premium 6AT, sphere blue pearl
Peugeot 3008 1.6VTi Active, red rubis
VW Golf Plus 1,4 Trendline, red tornado
Ford Fusion 1,25 Rival, colorado red |
|
Back to top |
|
 |
dulius Site Admin

Joined: 11 Jan 2007 Posts: 4430
|
Posted: Fri Oct 22, 2010 12:24 pm Post subject: |
|
|
dobre som na tom, 115kW a spotreba okolo 5.1 az 5.3 teraz _________________ admin Fusion webu |
|
Back to top |
|
 |
vls

Joined: 16 Feb 2007 Posts: 637 Location: Martin
|
Posted: Fri Oct 22, 2010 12:31 pm Post subject: |
|
|
dulius :
- len aby z toho nevyplyvalo, ze by ti bol byval stacil 40 kW motor a vytacat ho ked treba vykon - ako to robi Nemec s malym motorom, ktory ma rovnaku spotrebu ako Ty.
 _________________ Toyota Corolla 1.8 Hybrid 122 k, e‐CVT comfort Style Tech, Celestine grey
Suzuki SX4 Scross 2WD, 1.0 Premium 6AT, sphere blue pearl
Peugeot 3008 1.6VTi Active, red rubis
VW Golf Plus 1,4 Trendline, red tornado
Ford Fusion 1,25 Rival, colorado red |
|
Back to top |
|
 |
dulius Site Admin

Joined: 11 Jan 2007 Posts: 4430
|
Posted: Fri Oct 22, 2010 12:50 pm Post subject: |
|
|
vls wrote: | dulius :
- len aby z toho nevyplyvalo, ze by ti bol byval stacil 40 kW motor a vytacat ho ked treba vykon - ako to robi Nemec s malym motorom, ktory ma rovnaku spotrebu ako Ty.
 |
papierovo mam 4.9 - takze este pojdem nizsie a o nejakom podtacani nemoze byt rec ... vyuzivam ten motor pekne, je to sila ... minule som s kamosom len tak sa prebehovali na dialnici medzi KE a PO ... 2 kocky na pežote 206 cc nas nechceli pustit pred seba a potom my ich a tak ... 180ka v pohodke ... inak najradsej mam to zrychlenie, ked idem z 5 do 4 a zo 4 do 3 ... to je naozaj sila ... kamos ma zasa seat, myslim cordoba a 230 kW, tak sa mi len smial, ze co to mam za prditko - rozumej auto s 2x slabsim vykonom  _________________ admin Fusion webu |
|
Back to top |
|
 |
vls

Joined: 16 Feb 2007 Posts: 637 Location: Martin
|
Posted: Fri Oct 22, 2010 2:35 pm Post subject: |
|
|
nemyslel som ze by si podtacal, to nie.
mysle som, ze keby si mal slabsi motor - 40 kw benzin, tak by si ho musel vytacat na 6000 otacok aby si mal porovnatelny vykon aky mas teraz ked jazdis s otackami normalne. tak jazdia ti nemci na tej stranke, preto maju vacsie spotreby nez my tu...
inak o zivosti auta hovori vykonova hmotnost, teda kolko kilogramov musi taht kazdy kilowat vykonu tvojho motora.
u fofika si mal 18.3 kg/kW, u ceeda mas 17.65 kg/kW - oboje bez nakladu len s vodicom. teda teoreticka "zivost"auta sa ti zmenou z fofa na ceeda zlepsila o 3.7 percenta.
tvoj pocit zo zivosti je samozrejme lepsi, a nie je to len pocit, je to fakt, a to preto, lebo v normalne bezne pouzivanych otackach mas vacsiu silu na kolesach, percento ale neviem povedat, lebo neviem sprevodovanie ceeda. _________________ Toyota Corolla 1.8 Hybrid 122 k, e‐CVT comfort Style Tech, Celestine grey
Suzuki SX4 Scross 2WD, 1.0 Premium 6AT, sphere blue pearl
Peugeot 3008 1.6VTi Active, red rubis
VW Golf Plus 1,4 Trendline, red tornado
Ford Fusion 1,25 Rival, colorado red |
|
Back to top |
|
 |
Liboro

Joined: 16 Sep 2008 Posts: 893 Location: Žilina a okolie
|
Posted: Sat Nov 06, 2010 3:17 am Post subject: |
|
|
Pochválim sa, tento týžden, Žilina - Brno a späť + niečo tu v okolí Žiliny, zimné pneu 15", dotankované do plnej na rovnakej pumpe rovnaký stojan. 36,460 litrov, 606 km, spotreba 6,0165, teda zaokrúhlene 6 litrov na sto. Spokojnosť, keďže som šiel okresky, diaľnice a dosť veľa aj v meste( cca 30/40/30 - okresky/diaľnice/mesto). Na to, že kombinovaná papierová je 6,6, dosť slušné  _________________ EX:Fusion 1,4 TDCI Comfort Family,Deep blue metalíza,r.v.12/2004,Fusion 1,6 16V GHIA,blue jeans met.,r.v.5/2005,
Now:BMW X3 20xD,r.v.2010,červená met.,VW Polo 1,2TSI,7st.DSG,r.v.2011,červená žiarivá |
|
Back to top |
|
 |
Ivašek a spol.

Joined: 29 Mar 2008 Posts: 3292 Location: Dětmarovice, okres Karviná
|
Posted: Fri Dec 03, 2010 8:09 pm Post subject: |
|
|
Poslední 3 nádrže:
6,67 - 6,53 - 6,44
Město, mimoměsto, max. pár km dálnice...
Uvidíme co zima  _________________ Ford Fusion "4x4" EBONY, Blue Ocean, 1.4 Duratec, Comfort X, PP, fólie, 3/2008
http://picasaweb.google.sk/Ivasekaspol/FordFusion# |
|
Back to top |
|
 |
Lada
Joined: 03 Jan 2011 Posts: 5 Location: Brun
|
Posted: Mon Jan 03, 2011 12:32 am Post subject: |
|
|
Zdravim všechny
Mám na autech nalítáno přes milion km. FF jsme koupili nahradou za Š105
a po konzervaci meho Moskviče na veterana.
Hned po koupi dostal zahul Brno-Le Mans. Plně loženy a drženými maximalními rychlostmi (žádné courání) byla spotřeba 8,1l/100 (klima +). trasa 3200km (4hod 35km přes Paříž), pak místní ježdění a pohodovka okolo 6l. Na D si vezme okolo 7,5 až 8l . Vami psane udaje mam asi podobne. Hospodarně a rychle jezdit umim, Moskviče 2137 1,5 jsem jezdil 7,5-8,5l. Dodržuji zasady hosp. jizdy tak až toho bude vic tak uvidim. (bez palubniho p.) |
|
Back to top |
|
 |
duves

Joined: 05 Feb 2008 Posts: 2382 Location: Bratislava
|
Posted: Mon Jan 03, 2011 2:06 pm Post subject: |
|
|
Lada wrote: | Na D si vezme okolo 7,5 až 8l . |
Ano, to su realne udaje. _________________ FoFu 1.4 Duratec 59 kW, RIVAL X, metaliza Tango
 |
|
Back to top |
|
 |
Ivašek a spol.

Joined: 29 Mar 2008 Posts: 3292 Location: Dětmarovice, okres Karviná
|
Posted: Wed Jan 05, 2011 8:51 pm Post subject: |
|
|
Lada wrote: | Hned po koupi dostal zahul Brno-Le Mans... |
Jen taková poznámečka: U nového auto je prý lepší zajíždět po okreskách než dlouhé trasy po dálnici. Aspon to nám říkal u prodejce  _________________ Ford Fusion "4x4" EBONY, Blue Ocean, 1.4 Duratec, Comfort X, PP, fólie, 3/2008
http://picasaweb.google.sk/Ivasekaspol/FordFusion# |
|
Back to top |
|
 |
Lada
Joined: 03 Jan 2011 Posts: 5 Location: Brun
|
Posted: Thu Jan 06, 2011 9:08 pm Post subject: |
|
|
Byl jsem dříve poučen špičkovým servismenem,že dnešní technologie výroby všech dílů motoru, převodovky atd mají tak vysokou přesnost a drsnost povrchů, že zajíždení vozu dnes není nutné. Jen je potřeba trochu citu a neštvát dlouho ve vysokých otáčkách. Je spíše riziko uvolnění některých špatně dotažených spojů. Od počátku se může vytáčet vysoko, ale jen kátkodobě! (někteří to nazývají výchovou k pružnosti)
Lada |
|
Back to top |
|
 |
Ivašek a spol.

Joined: 29 Mar 2008 Posts: 3292 Location: Dětmarovice, okres Karviná
|
Posted: Fri Jan 07, 2011 5:20 pm Post subject: |
|
|
jj, už to není jak kdysi...
Ale na té dálnici to právě dlouhodobě držíš ve vyšších otáčkách... _________________ Ford Fusion "4x4" EBONY, Blue Ocean, 1.4 Duratec, Comfort X, PP, fólie, 3/2008
http://picasaweb.google.sk/Ivasekaspol/FordFusion# |
|
Back to top |
|
 |
Lada
Joined: 03 Jan 2011 Posts: 5 Location: Brun
|
Posted: Mon Jan 10, 2011 8:30 pm Post subject: |
|
|
Zatim nevidim problemy, dobra akcelerace tah do kopcu 5. na D1 dobry, oproti služ. Fabii 1,4 MPI je Fusion něco jine. 5 je asi trochu rychlejši. Zatim jsem nepochopil přibližne množstvi benzinu na ryskach 1/4, 1/2, 3/4 a cela. Bohužel ? jsem nevyžadoval palubni počitač, zase ale mam klidne spani. _________________ Fusion 1,4 |
|
Back to top |
|
 |
d0ggie
Joined: 27 Jan 2011 Posts: 8 Location: západ - TT
|
Posted: Mon Feb 28, 2011 9:28 pm Post subject: |
|
|
to Lada:
benzinove motory maju rovnake 45 litrove nadrze, cize moja 1,6tka na polovicu nadrze prejde cca 320km (za 6l/100) t.j. priblizne 150 km na prvej ryske pri 3/4 stavu palivometra..
este k tej spotrebe, ako vidim drtiva vacsina ludi tu ma bud diesel 1,4 alebo benzinacik 1,4. Stretol som sa na fore s nazormi ze "vraj" ta 1,6 benzinova moc zere oproti slabsim motorizaciam..I ked je to aktualne najsilnejsia motorizacia do Fusiona (100k), dokaze byt rovnako usporna ako ktorykolvek mensi diesel 1,6-1,4 pri neporovnatelne vacsej dynamike. Nad 3000 otacok je ten motor neskutocne zivy a na 5. stupni ma skvele pruzne zrychlenie napr. zo 70kmh na 120-130 (i ked je nalozeny) a hlavne cez zimu kuri uz po cca 2km jak besny. Cez zimu mam pri tomto motore trvalo namontovane stresne nosice od Forda a napriek tomu spotreba i 6l/100 pri dlhsich trasach nie je problemom. Mesto mam do 7,5/100 s prehladom, ked mi je to jedno tak si to vie cucnut aj nad 8-8,5. To vsetko pri 14tkach plechacoch zimnych (kvoli aplikacii retazi) a 16" letne liatinove (nie je moc rozdiel v spotrebe, max 0,2-0,3/100)
Regards! _________________ FoFu 1.6/2008 - 7l/100 (80% mesto), tango red metaliza 16´ kola
"Spotreba je dobra vec, ale prist do ciela bez problemov este lepsia" anonym z internetu |
|
Back to top |
|
 |
|