Ford Auto Web

Fusion Forum - Forum majitelov a priaznivcov auta Ford FUSION   |  Pozri si Ford Auto Web

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Kolisajici otacky - skubani motoru
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
 
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Motor + Prevodovka
View previous topic :: View next topic  
Author Message
peca



Joined: 30 Mar 2007
Posts: 125

PostPosted: Fri May 23, 2008 11:28 am    Post subject: Reply with quote

dneska rano par sekund po nastartovani motor opet chcipl... Crying or Very sad
kolisani otacek uz se taky parkrat objevilo...
Takze asi pojedu navstivit servis
_________________
Fusion Ambiente 1.25, 03/2007, klima, Radio CD 6000, Garmin Nuvi 300

best 6.1 l/100km, nyni 7,3
Back to top
View user's profile Send private message
Hanysek



Joined: 26 Feb 2008
Posts: 66
Location: Krmelín

PostPosted: Wed May 28, 2008 7:00 am    Post subject: Reply with quote

Jak tak vidim,tak asi do servisu pojedu i ja,protoze to spatne startovani mam taky.auto mam 3 mesice,najeto 6 tisic a poprve mi to nechtelo nastartovat ani ne po 1 tisici kilometru.nekdy nastartuju,kdyz je motor studeny a chvili trva,nez se zapne sitic a motor se trepe na nejakych 600 otacek.puvodne jsem myslel,ze to je podavacim cerpadlem,ze ho nenecham poradne natlakovat,ale hlidam si to a problem je stejny.a s mojim stestim,jak s tim prijedu do fordu,tak to bude startovat normalne.
Back to top
View user's profile Send private message
DR



Joined: 19 Jan 2007
Posts: 412

PostPosted: Fri May 30, 2008 4:53 pm    Post subject: Reply with quote

Hanysek: motory s vícebodovým vstřikováním žádný sytič nemají, všechno řídí "rídící jednotka" motoru. Mohlo by zlobit nějaké čidlo teploty, ale to ať se snaží v servisu. Od toho máš auto v záruce.
_________________
administrator www.forum.fordclubs.org
Ford Mondeo ST200 HB
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Hanysek



Joined: 26 Feb 2008
Posts: 66
Location: Krmelín

PostPosted: Thu Jun 05, 2008 7:00 am    Post subject: Reply with quote

Je to mozne ze to bude cidlem teploty,ale co muze byt,kdyz zapnu klimu a porad to nejak cuka,kdyz jedu.To ze se snizi vykon jsem cekal,ale to cukani ne.Pred FOFU jsem mel Focuse a ten nic takoveho nedelal.
Back to top
View user's profile Send private message
peca



Joined: 30 Mar 2007
Posts: 125

PostPosted: Fri Jun 06, 2008 6:03 am    Post subject: Reply with quote

Hanysek wrote:
Je to mozne ze to bude cidlem teploty,ale co muze byt,kdyz zapnu klimu a porad to nejak cuka,kdyz jedu.To ze se snizi vykon jsem cekal,ale to cukani ne.Pred FOFU jsem mel Focuse a ten nic takoveho nedelal.


to s tou klimou mi dela taky, citim to i pri jizde z kopce pri brzdeni motorem, chvili motor brzdi vic, chvili min - podle toho jak spina klima. Myslel sem ze je to normalni, je to me 1. auto s klimou...
_________________
Fusion Ambiente 1.25, 03/2007, klima, Radio CD 6000, Garmin Nuvi 300

best 6.1 l/100km, nyni 7,3
Back to top
View user's profile Send private message
sedlaq



Joined: 17 May 2007
Posts: 529
Location: ČR - JM

PostPosted: Fri Jun 06, 2008 7:38 pm    Post subject: Reply with quote

peca Při brzdění motorem se může tak jak popisuješ projevovat spínání klimy, ale taky spínání vstřikování paliva.
Hanysek Při jízdě žádné cukání neznám, jen ten markantní pokles výkonu při jízdě pod 3 tis. otáček a to je u mě skoro pořád. Je třeba s tím počítat a dříve řadit. Když potřebuji razantně předjet, klimu na tu chvíli vypnu. Je to odplata za to, že si i v našich relativně levných autech se slabými motory chceme užívat komfortu.
_________________
Fusion 1,4 Champion Ebony 6/2007, červená Colorado - prodáno
Mitsubishi SpaceStar 1,3 8/2000, zelená
Dacia Duster Arktica 4x4 dCi 4/2013 stříbrná
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Viki



Joined: 10 Apr 2008
Posts: 1

PostPosted: Sun Jun 08, 2008 10:49 pm    Post subject: Reply with quote

DR wrote:
Viki: chlápek co dělá fordy by mohl vědět, že když máš v háji svíš, tak dloho, jako ty, že to s vysokou pravděpodobností nepřežily ani kabely.

Když vyměníš jenom svíčky, tak vadné kabely ty svíčky můžou v krátké době odpráskont znovu. Pak vyměníš kabely, které zase rychle odejdou v důsledku vadných svíček. A tak tomůže jít donekonečna, dokud to nevyměníš všechno současně. Svíčky rozhodně doporučuju originály, nejsou nijak drahá a narozdíl od ostatních tam vydrží předepsaný počet km. Fordí motory jsou na svíčky citlivé, je to dané i konstrukcí zapalování, kdy svíčka pálí 2x za pracovní cyklus - což "normální" svíčky dlouho nevydrží.

Prilepil jsem ostrikovaci trysky ke kapote, vymenil jsem kabely a stale cuka. I kdyz je ted cerven a teplo. A co dál? Vymenit zapalovací modul? Taky jsem postřehnul, že někdy po dešti se motor i vytočený do kopce dusí. Trvá to většinou pár sekund.

Pozn. Koupit spravne kabely byla fuska, az treti sada byla spravna, nebot Ford pouzival 3 generace konektorů na svíčky, které se velmi málo liší. A ne každý aftermarketový výrobce to ví. Nakonec jsem tam dal od Bosche, které jsou nejvíc podobné originálním Motorcraft.

DR: Svíčky tam jsou originály Motorcraft, od února. Původní kabelové koncovky byly místy zkorodované, ale svíčky vypadaly OK při výměně kabelů.
_________________
Stribrny Fusionek 04/2003 benzin 1,4/59kW
Back to top
View user's profile Send private message
Hanysek



Joined: 26 Feb 2008
Posts: 66
Location: Krmelín

PostPosted: Mon Jun 09, 2008 7:00 am    Post subject: Reply with quote

sedlaq wrote:
peca Při brzdění motorem se může tak jak popisuješ projevovat spínání klimy, ale taky spínání vstřikování paliva.
Hanysek Při jízdě žádné cukání neznám, jen ten markantní pokles výkonu při jízdě pod 3 tis. otáček a to je u mě skoro pořád. Je třeba s tím počítat a dříve řadit. Když potřebuji razantně předjet, klimu na tu chvíli vypnu. Je to odplata za to, že si i v našich relativně levných autech se slabými motory chceme užívat komfortu.

Nevim proc,ale mi to cuka pokazde,jak zapnu klimu a to jezdim do prace po dalnici kolem 120km/h.k tomu se mi taky uz i projevil ten slaby ucinek brzd pri zapnute klime a mam trochu strach,aby to neprestalo brzdit uplne.jednou jsem mel tenhle problem na Focusu a tam mi odchazela vakuova pumpa,az odesla uplne a ja jsem nedobrzdil a zrusil dalsi 2 auta.nevim proc,ale tady mi to pripada na stejny problem,a nerad bych se soudil s magistratem kdo ma pravdu,bo na tom focusu mi to nechteli na expertize uznat za zavadu,ale ze jsem nedodrzel bezpecnou vzdalenost.
Back to top
View user's profile Send private message
sklima



Joined: 16 Jul 2007
Posts: 175
Location: UL

PostPosted: Mon Jun 09, 2008 3:15 pm    Post subject: Reply with quote

sedlaq wrote:
Hanysek Při jízdě žádné cukání neznám, jen ten markantní pokles výkonu při jízdě pod 3 tis. otáček a to je u mě skoro pořád. Je třeba s tím počítat a dříve řadit. Když potřebuji razantně předjet, klimu na tu chvíli vypnu. Je to odplata za to, že si i v našich relativně levných autech se slabými motory chceme užívat komfortu.

Souhlas, motor 1,4 chce s klimou opravdu před přeřazením vytočit nad 3000 ot.
2Hanysek: jestli máš automat. klimu, zkus až bude teplo nastavit klimu na nejnižší hodnotu - kompresor nebude pořád zapínat a vypínat (pojede pořád), a tak poznáš jestli to cukání je od ní.
Back to top
View user's profile Send private message
Hanysek



Joined: 26 Feb 2008
Posts: 66
Location: Krmelín

PostPosted: Tue Jun 10, 2008 6:24 am    Post subject: Reply with quote

sklima wrote:
sedlaq wrote:
Hanysek Při jízdě žádné cukání neznám, jen ten markantní pokles výkonu při jízdě pod 3 tis. otáček a to je u mě skoro pořád. Je třeba s tím počítat a dříve řadit. Když potřebuji razantně předjet, klimu na tu chvíli vypnu. Je to odplata za to, že si i v našich relativně levných autech se slabými motory chceme užívat komfortu.

Souhlas, motor 1,4 chce s klimou opravdu před přeřazením vytočit nad 3000 ot.
2Hanysek: jestli máš automat. klimu, zkus až bude teplo nastavit klimu na nejnižší hodnotu - kompresor nebude pořád zapínat a vypínat (pojede pořád), a tak poznáš jestli to cukání je od ní.

To me nenapadlo,vyzkousim a pak dam vedet jak to dopadlo,jinak dik za radu.
Back to top
View user's profile Send private message
MajoV



Joined: 09 Oct 2007
Posts: 466

PostPosted: Tue Jun 10, 2008 8:02 am    Post subject: Reply with quote

To si robite srandu? Ze automaticka klima zapina a vypina kompresor? To snad nie? Nebude problem v nizkych otackach pri jazdeni??? Benzin nie je na hladkanie plynu to musis vytacat.
_________________
Ford Fusion Flair
Back to top
View user's profile Send private message
dan



Joined: 04 Aug 2007
Posts: 127

PostPosted: Tue Jun 10, 2008 10:59 am    Post subject: Reply with quote

MajoV wrote:
To si robite srandu? Ze automaticka klima zapina a vypina kompresor? To snad nie? Nebude problem v nizkych otackach pri jazdeni??? Benzin nie je na hladkanie plynu to musis vytacat.

Celkom s tebou nesuhlasim. Na pohodove jazdenie vacsinou staci rozmedzie otacok 2000-3000 (alebo dokonca aj od 1800 vyssie). Ak by som mal motor vytacat, za 1. hucal by ako poraneny medved, 2. spotreba by letela vysokoooo (teraz mam priemer 6-6,5l/100km), 3. aj tak by som sa nikam nedostal skor ako o par minut.
_________________
FoFu Champion Ebony 1,4 16V, 7/07, Modrá Tonic
Back to top
View user's profile Send private message
Hanysek



Joined: 26 Feb 2008
Posts: 66
Location: Krmelín

PostPosted: Wed Jun 11, 2008 6:29 am    Post subject: Reply with quote

Tak jsem to vcera zkusil se zapnutou klimou naplno.otacky 2800 a vic (cesta po dalnici) a dela to porad,takze poctim ford servis moji navstevou. Confused
Back to top
View user's profile Send private message
Hanysek



Joined: 26 Feb 2008
Posts: 66
Location: Krmelín

PostPosted: Thu Jun 12, 2008 11:18 am    Post subject: Reply with quote

Prave jsem dorazil ze servisu.Servisak mi oznamil,ze to skubani motoru je normalni,bo i kdyz jede klima,tak jak se natlakuje kompresor,tak se to vypne.takze oprava nebude zadna.Nevim proc,ale cekal jsem,ze neco takoveho rekne.jsou to k...y!
Back to top
View user's profile Send private message
destroy



Joined: 19 Jan 2007
Posts: 560

PostPosted: Thu Jun 12, 2008 12:48 pm    Post subject: Reply with quote

no to je banda, to mas pravdu. Ked mi menili olejovu vanu a tiekol mi olej kade som chodil tak ma servisak presviedcal ze ved to je Ford, z toho musi tiect olej. Nastastie tam bol aj taky mlady ktory riesil a nekecal.
Pred tyzdnom ked som sedel a cakal na auto tak zase iny servisak presviedcal chlapika s focusom, ze ked mu pri 2tis otackach spravi "zuuuuuum" na plne gule, ze je to ok, lebo sa zaplo turbo. Chlapik sa podakoval a odisiel. Naramnu zabavu potom z neho mali Sad
_________________
Ford Fusion 1.4 TDCi 7/2006

Nové aktuálne testy na vodičák len tu:
https://www.kvizmajster.sk/
https://www.kvizmajster.sk/vodicak/
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Motor + Prevodovka All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
Page 5 of 10

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group