View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
peca
Joined: 30 Mar 2007 Posts: 125
|
Posted: Fri May 23, 2008 11:28 am Post subject: |
|
|
dneska rano par sekund po nastartovani motor opet chcipl...
kolisani otacek uz se taky parkrat objevilo...
Takze asi pojedu navstivit servis _________________ Fusion Ambiente 1.25, 03/2007, klima, Radio CD 6000, Garmin Nuvi 300
best 6.1 l/100km, nyni 7,3 |
|
Back to top |
|
 |
Hanysek
Joined: 26 Feb 2008 Posts: 66 Location: Krmelín
|
Posted: Wed May 28, 2008 7:00 am Post subject: |
|
|
Jak tak vidim,tak asi do servisu pojedu i ja,protoze to spatne startovani mam taky.auto mam 3 mesice,najeto 6 tisic a poprve mi to nechtelo nastartovat ani ne po 1 tisici kilometru.nekdy nastartuju,kdyz je motor studeny a chvili trva,nez se zapne sitic a motor se trepe na nejakych 600 otacek.puvodne jsem myslel,ze to je podavacim cerpadlem,ze ho nenecham poradne natlakovat,ale hlidam si to a problem je stejny.a s mojim stestim,jak s tim prijedu do fordu,tak to bude startovat normalne. |
|
Back to top |
|
 |
DR
Joined: 19 Jan 2007 Posts: 412
|
Posted: Fri May 30, 2008 4:53 pm Post subject: |
|
|
Hanysek: motory s vícebodovým vstřikováním žádný sytič nemají, všechno řídí "rídící jednotka" motoru. Mohlo by zlobit nějaké čidlo teploty, ale to ať se snaží v servisu. Od toho máš auto v záruce. _________________ administrator www.forum.fordclubs.org
Ford Mondeo ST200 HB |
|
Back to top |
|
 |
Hanysek
Joined: 26 Feb 2008 Posts: 66 Location: Krmelín
|
Posted: Thu Jun 05, 2008 7:00 am Post subject: |
|
|
Je to mozne ze to bude cidlem teploty,ale co muze byt,kdyz zapnu klimu a porad to nejak cuka,kdyz jedu.To ze se snizi vykon jsem cekal,ale to cukani ne.Pred FOFU jsem mel Focuse a ten nic takoveho nedelal. |
|
Back to top |
|
 |
peca
Joined: 30 Mar 2007 Posts: 125
|
Posted: Fri Jun 06, 2008 6:03 am Post subject: |
|
|
Hanysek wrote: | Je to mozne ze to bude cidlem teploty,ale co muze byt,kdyz zapnu klimu a porad to nejak cuka,kdyz jedu.To ze se snizi vykon jsem cekal,ale to cukani ne.Pred FOFU jsem mel Focuse a ten nic takoveho nedelal. |
to s tou klimou mi dela taky, citim to i pri jizde z kopce pri brzdeni motorem, chvili motor brzdi vic, chvili min - podle toho jak spina klima. Myslel sem ze je to normalni, je to me 1. auto s klimou... _________________ Fusion Ambiente 1.25, 03/2007, klima, Radio CD 6000, Garmin Nuvi 300
best 6.1 l/100km, nyni 7,3 |
|
Back to top |
|
 |
sedlaq

Joined: 17 May 2007 Posts: 529 Location: ČR - JM
|
Posted: Fri Jun 06, 2008 7:38 pm Post subject: |
|
|
peca Při brzdění motorem se může tak jak popisuješ projevovat spínání klimy, ale taky spínání vstřikování paliva.
Hanysek Při jízdě žádné cukání neznám, jen ten markantní pokles výkonu při jízdě pod 3 tis. otáček a to je u mě skoro pořád. Je třeba s tím počítat a dříve řadit. Když potřebuji razantně předjet, klimu na tu chvíli vypnu. Je to odplata za to, že si i v našich relativně levných autech se slabými motory chceme užívat komfortu. _________________ Fusion 1,4 Champion Ebony 6/2007, červená Colorado - prodáno
Mitsubishi SpaceStar 1,3 8/2000, zelená
Dacia Duster Arktica 4x4 dCi 4/2013 stříbrná |
|
Back to top |
|
 |
Viki
Joined: 10 Apr 2008 Posts: 1
|
Posted: Sun Jun 08, 2008 10:49 pm Post subject: |
|
|
DR wrote: | Viki: chlápek co dělá fordy by mohl vědět, že když máš v háji svíš, tak dloho, jako ty, že to s vysokou pravděpodobností nepřežily ani kabely.
Když vyměníš jenom svíčky, tak vadné kabely ty svíčky můžou v krátké době odpráskont znovu. Pak vyměníš kabely, které zase rychle odejdou v důsledku vadných svíček. A tak tomůže jít donekonečna, dokud to nevyměníš všechno současně. Svíčky rozhodně doporučuju originály, nejsou nijak drahá a narozdíl od ostatních tam vydrží předepsaný počet km. Fordí motory jsou na svíčky citlivé, je to dané i konstrukcí zapalování, kdy svíčka pálí 2x za pracovní cyklus - což "normální" svíčky dlouho nevydrží. |
Prilepil jsem ostrikovaci trysky ke kapote, vymenil jsem kabely a stale cuka. I kdyz je ted cerven a teplo. A co dál? Vymenit zapalovací modul? Taky jsem postřehnul, že někdy po dešti se motor i vytočený do kopce dusí. Trvá to většinou pár sekund.
Pozn. Koupit spravne kabely byla fuska, az treti sada byla spravna, nebot Ford pouzival 3 generace konektorů na svíčky, které se velmi málo liší. A ne každý aftermarketový výrobce to ví. Nakonec jsem tam dal od Bosche, které jsou nejvíc podobné originálním Motorcraft.
DR: Svíčky tam jsou originály Motorcraft, od února. Původní kabelové koncovky byly místy zkorodované, ale svíčky vypadaly OK při výměně kabelů. _________________ Stribrny Fusionek 04/2003 benzin 1,4/59kW |
|
Back to top |
|
 |
Hanysek
Joined: 26 Feb 2008 Posts: 66 Location: Krmelín
|
Posted: Mon Jun 09, 2008 7:00 am Post subject: |
|
|
sedlaq wrote: | peca Při brzdění motorem se může tak jak popisuješ projevovat spínání klimy, ale taky spínání vstřikování paliva.
Hanysek Při jízdě žádné cukání neznám, jen ten markantní pokles výkonu při jízdě pod 3 tis. otáček a to je u mě skoro pořád. Je třeba s tím počítat a dříve řadit. Když potřebuji razantně předjet, klimu na tu chvíli vypnu. Je to odplata za to, že si i v našich relativně levných autech se slabými motory chceme užívat komfortu. |
Nevim proc,ale mi to cuka pokazde,jak zapnu klimu a to jezdim do prace po dalnici kolem 120km/h.k tomu se mi taky uz i projevil ten slaby ucinek brzd pri zapnute klime a mam trochu strach,aby to neprestalo brzdit uplne.jednou jsem mel tenhle problem na Focusu a tam mi odchazela vakuova pumpa,az odesla uplne a ja jsem nedobrzdil a zrusil dalsi 2 auta.nevim proc,ale tady mi to pripada na stejny problem,a nerad bych se soudil s magistratem kdo ma pravdu,bo na tom focusu mi to nechteli na expertize uznat za zavadu,ale ze jsem nedodrzel bezpecnou vzdalenost. |
|
Back to top |
|
 |
sklima

Joined: 16 Jul 2007 Posts: 175 Location: UL
|
Posted: Mon Jun 09, 2008 3:15 pm Post subject: |
|
|
sedlaq wrote: | Hanysek Při jízdě žádné cukání neznám, jen ten markantní pokles výkonu při jízdě pod 3 tis. otáček a to je u mě skoro pořád. Je třeba s tím počítat a dříve řadit. Když potřebuji razantně předjet, klimu na tu chvíli vypnu. Je to odplata za to, že si i v našich relativně levných autech se slabými motory chceme užívat komfortu. |
Souhlas, motor 1,4 chce s klimou opravdu před přeřazením vytočit nad 3000 ot.
2Hanysek: jestli máš automat. klimu, zkus až bude teplo nastavit klimu na nejnižší hodnotu - kompresor nebude pořád zapínat a vypínat (pojede pořád), a tak poznáš jestli to cukání je od ní. |
|
Back to top |
|
 |
Hanysek
Joined: 26 Feb 2008 Posts: 66 Location: Krmelín
|
Posted: Tue Jun 10, 2008 6:24 am Post subject: |
|
|
sklima wrote: | sedlaq wrote: | Hanysek Při jízdě žádné cukání neznám, jen ten markantní pokles výkonu při jízdě pod 3 tis. otáček a to je u mě skoro pořád. Je třeba s tím počítat a dříve řadit. Když potřebuji razantně předjet, klimu na tu chvíli vypnu. Je to odplata za to, že si i v našich relativně levných autech se slabými motory chceme užívat komfortu. |
Souhlas, motor 1,4 chce s klimou opravdu před přeřazením vytočit nad 3000 ot.
2Hanysek: jestli máš automat. klimu, zkus až bude teplo nastavit klimu na nejnižší hodnotu - kompresor nebude pořád zapínat a vypínat (pojede pořád), a tak poznáš jestli to cukání je od ní. |
To me nenapadlo,vyzkousim a pak dam vedet jak to dopadlo,jinak dik za radu. |
|
Back to top |
|
 |
MajoV
Joined: 09 Oct 2007 Posts: 466
|
Posted: Tue Jun 10, 2008 8:02 am Post subject: |
|
|
To si robite srandu? Ze automaticka klima zapina a vypina kompresor? To snad nie? Nebude problem v nizkych otackach pri jazdeni??? Benzin nie je na hladkanie plynu to musis vytacat. _________________ Ford Fusion Flair |
|
Back to top |
|
 |
dan
Joined: 04 Aug 2007 Posts: 127
|
Posted: Tue Jun 10, 2008 10:59 am Post subject: |
|
|
MajoV wrote: | To si robite srandu? Ze automaticka klima zapina a vypina kompresor? To snad nie? Nebude problem v nizkych otackach pri jazdeni??? Benzin nie je na hladkanie plynu to musis vytacat. |
Celkom s tebou nesuhlasim. Na pohodove jazdenie vacsinou staci rozmedzie otacok 2000-3000 (alebo dokonca aj od 1800 vyssie). Ak by som mal motor vytacat, za 1. hucal by ako poraneny medved, 2. spotreba by letela vysokoooo (teraz mam priemer 6-6,5l/100km), 3. aj tak by som sa nikam nedostal skor ako o par minut. _________________ FoFu Champion Ebony 1,4 16V, 7/07, Modrá Tonic |
|
Back to top |
|
 |
Hanysek
Joined: 26 Feb 2008 Posts: 66 Location: Krmelín
|
Posted: Wed Jun 11, 2008 6:29 am Post subject: |
|
|
Tak jsem to vcera zkusil se zapnutou klimou naplno.otacky 2800 a vic (cesta po dalnici) a dela to porad,takze poctim ford servis moji navstevou.  |
|
Back to top |
|
 |
Hanysek
Joined: 26 Feb 2008 Posts: 66 Location: Krmelín
|
Posted: Thu Jun 12, 2008 11:18 am Post subject: |
|
|
Prave jsem dorazil ze servisu.Servisak mi oznamil,ze to skubani motoru je normalni,bo i kdyz jede klima,tak jak se natlakuje kompresor,tak se to vypne.takze oprava nebude zadna.Nevim proc,ale cekal jsem,ze neco takoveho rekne.jsou to k...y! |
|
Back to top |
|
 |
destroy
Joined: 19 Jan 2007 Posts: 560
|
Posted: Thu Jun 12, 2008 12:48 pm Post subject: |
|
|
no to je banda, to mas pravdu. Ked mi menili olejovu vanu a tiekol mi olej kade som chodil tak ma servisak presviedcal ze ved to je Ford, z toho musi tiect olej. Nastastie tam bol aj taky mlady ktory riesil a nekecal.
Pred tyzdnom ked som sedel a cakal na auto tak zase iny servisak presviedcal chlapika s focusom, ze ked mu pri 2tis otackach spravi "zuuuuuum" na plne gule, ze je to ok, lebo sa zaplo turbo. Chlapik sa podakoval a odisiel. Naramnu zabavu potom z neho mali  _________________ Ford Fusion 1.4 TDCi 7/2006
Nové aktuálne testy na vodičák len tu:
https://www.kvizmajster.sk/
https://www.kvizmajster.sk/vodicak/ |
|
Back to top |
|
 |
|