View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Hanysek
Joined: 26 Feb 2008 Posts: 66 Location: Krmelín
|
Posted: Fri Jun 13, 2008 8:13 am Post subject: |
|
|
Tak to je fajne a ted mi nekdo reknete,kde mam jit sevisovat auto?Kazdy rekne ze je to v poradku a pak jak se neco rosype uplne,tak se vymluvi na to,ze je to opotrebovanim,tak to musim zaplatit.Na to ze mam auto necele 4 mesice,tak cim dal vic uvazuju o nejakym jinym aute,bo uz jsem byl reklamovat 5x!!! |
|
Back to top |
|
 |
DanFusi

Joined: 11 Feb 2009 Posts: 55 Location: novojičínsko
|
Posted: Mon Jun 15, 2009 7:06 pm Post subject: Syčení motoru |
|
|
Občas se mi stane , že při nastartování motor pár krát se převalí a zhasne, při nynějším stavu 3008km se mi to stalo asi 5x, poprvé někdy okolo 2000km. Poprvé jsem to přičítal tomu, že jsem pustil klíček v zapalování dříve. Ale ty další případy jsem si snad dával pozor .
Teď dotaz, se kterým se obracím na majitelé FoFu - jak tak teď mám období zvýšeného pozorování, než to odvezu do servisu, tak jsem "objevil", že když přidám prudce plyn z volnoběžných otáček, tak se ozve krátké zasyčení - jako by si to hlasitě přisálo vzduch. Je to u FoFu 1.4 Duratec normální stav?
Děkuji za Vaše poznatky a reakce. _________________ C3 Picasso 1.4 VTi 2/2016
Ford Fusion Ebony 1.4 Duratec, 4/2009, Mondus silver, PP, manual klima
 |
|
Back to top |
|
 |
Liboro

Joined: 16 Sep 2008 Posts: 893 Location: Žilina a okolie
|
Posted: Mon Jun 15, 2009 8:34 pm Post subject: |
|
|
To zasyčanie je normálne, to zhasínanie nie, niekde sa to tu už riešilo, mám obdobny problem, zvykol som si mu trosicku pridat a on uz potom ide normalne, vraj je treba vynenit nejake teplotne cidlo. Mne tro robi len pri ohriatom motore. _________________ EX:Fusion 1,4 TDCI Comfort Family,Deep blue metalíza,r.v.12/2004,Fusion 1,6 16V GHIA,blue jeans met.,r.v.5/2005,
Now:BMW X3 20xD,r.v.2010,červená met.,VW Polo 1,2TSI,7st.DSG,r.v.2011,červená žiarivá |
|
Back to top |
|
 |
fonder

Joined: 22 Mar 2008 Posts: 49 Location: Blanensko
|
Posted: Tue Jun 16, 2009 5:54 am Post subject: |
|
|
prý už v servisech nahlásilo dost lidí problémy se startováním teplého motoru. Poprvé nechytne (nebo jen s plynem) a napodruhé chytne v pohodě. Měnili mně teplotní čidlo a přehráli software, bez úspěchu. Takže poslali už do centrály v Anglii hromadnou reklamaci. Máme čekat na řešení... _________________ FoFu 1.4 Duratec, 06/2008, bílá |
|
Back to top |
|
 |
DanFusi

Joined: 11 Feb 2009 Posts: 55 Location: novojičínsko
|
Posted: Tue Jun 16, 2009 7:16 pm Post subject: |
|
|
Liboro wrote: | ....... Mne tro robi len pri ohriatom motore. |
Moje chyba nenapsal jsem, že mi to udělalo vždy na studeném motoru. Teplý motor startuje naprosto bez chyby, spíš bych řekl, že nastartuje, sotva otočím klíčkem. _________________ C3 Picasso 1.4 VTi 2/2016
Ford Fusion Ebony 1.4 Duratec, 4/2009, Mondus silver, PP, manual klima
 |
|
Back to top |
|
 |
peca
Joined: 30 Mar 2007 Posts: 125
|
Posted: Mon Jun 22, 2009 9:59 am Post subject: |
|
|
DanFusi wrote: | Liboro wrote: | ....... Mne tro robi len pri ohriatom motore. |
Moje chyba nenapsal jsem, že mi to udělalo vždy na studeném motoru. Teplý motor startuje naprosto bez chyby, spíš bych řekl, že nastartuje, sotva otočím klíčkem. |
u mě taky pri studenem motoru, mam najeto 21 tisic km a dela to uz mene casto, tak 1x za mesic... _________________ Fusion Ambiente 1.25, 03/2007, klima, Radio CD 6000, Garmin Nuvi 300
best 6.1 l/100km, nyni 7,3 |
|
Back to top |
|
 |
Vrba
Joined: 26 Nov 2008 Posts: 14 Location: Praha
|
Posted: Fri Jul 24, 2009 7:56 pm Post subject: další postižený |
|
|
FoFu r.v.2008, 1,4 benzín, 10,5 tis. najeto, před cca 14 dny poprvé - po nastartování studeného motoru (5 dní v garáži) se po 5-6 sec. běhu motor "zalkne", skoro zastaví resp. "zápasí sám se sebou", začne mlátit jak o život, pak se zklidní a je vše OK. Teď už to dělá nejen po týdnu, ale každý den při studeném startu. Zkoušel jsem po otočení klíčku počkat se startováním až zhasne pár světel vlevo na ciferníku (myslel jsem si, že potřebuje natlakovat palivo nebo tak nějak) ale nepomohlo to. Uvidíme co řeknou v servisu... |
|
Back to top |
|
 |
DanFusi

Joined: 11 Feb 2009 Posts: 55 Location: novojičínsko
|
Posted: Sat Jul 25, 2009 9:12 pm Post subject: |
|
|
Psal jsem tu 15.6. při 3008 km, že mi zhasíná motor po nastartování. Nyní mám 4600km a motor si přede jako kočka. Jen jsem změnil čerpací stanici, nyní mám klid, dokonce auto opět jde živě za plynem a spotřeba jde dolů (viz. spritmonitor v podpisu).
Problémy se zhasínáním zmizely ihned po natankování a po ujetí cca 20km se "vrátily koně do stáje".
V tu dobu kdy FoFu zlobil byly denně reportáže v televizi o nekvalitním palivu, Čoika ví kde to pajcují, ale neřeknou. _________________ C3 Picasso 1.4 VTi 2/2016
Ford Fusion Ebony 1.4 Duratec, 4/2009, Mondus silver, PP, manual klima
 |
|
Back to top |
|
 |
Ivašek a spol.

Joined: 29 Mar 2008 Posts: 3292 Location: Dětmarovice, okres Karviná
|
Posted: Sat Jul 25, 2009 9:45 pm Post subject: |
|
|
DanFusi wrote: |
V tu dobu kdy FoFu zlobil byly denně reportáže v televizi o nekvalitním palivu, Čoika ví kde to pajcují, ale neřeknou. |
A ty řekneš?
Podle sprintmotoru si v té době a ted bral stejný benzín  _________________ Ford Fusion "4x4" EBONY, Blue Ocean, 1.4 Duratec, Comfort X, PP, fólie, 3/2008
http://picasaweb.google.sk/Ivasekaspol/FordFusion# |
|
Back to top |
|
 |
DanFusi

Joined: 11 Feb 2009 Posts: 55 Location: novojičínsko
|
Posted: Sun Jul 26, 2009 8:12 pm Post subject: |
|
|
Problémy začly po natankování 17.05.2009 pumpa Makro OV, po natankování 30.05.2009 pumpa Tesco OV se zhasínání motoru projevovalo již častěji a přidalo se škubání motoru cca. během první minuty jízdy. Tankováním 10.06.2009 jsem problém vyřešil, ale v té době jsem si nemohl být tím jistý, tak jsem zde 15.6. hodil dotaz na "zasyčení po prudkém přidání", nerad dělám ukvapené závěry, proto jsem počkal delší dobu než jsem mohl udělat svůj závěr.
Při tankování u Tesco OV jsem se vždy podivoval ( jezdil jsem tam už s Megane) proč lidé tankují o 5 metrů vedle u Shell je narváno a já jsem na Tesco pumpě sám nebo max. jedno auto a cena nižší třeba i o 2,30 Kč. _________________ C3 Picasso 1.4 VTi 2/2016
Ford Fusion Ebony 1.4 Duratec, 4/2009, Mondus silver, PP, manual klima

Last edited by DanFusi on Sun Aug 09, 2009 6:45 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
peca
Joined: 30 Mar 2007 Posts: 125
|
Posted: Thu Aug 06, 2009 9:19 am Post subject: |
|
|
to se mi nezdá, já tankuju porad u shellky a problemy se studenym startem mam taky... _________________ Fusion Ambiente 1.25, 03/2007, klima, Radio CD 6000, Garmin Nuvi 300
best 6.1 l/100km, nyni 7,3 |
|
Back to top |
|
 |
DanFusi

Joined: 11 Feb 2009 Posts: 55 Location: novojičínsko
|
Posted: Sun Aug 09, 2009 6:42 pm Post subject: |
|
|
peca wrote: | to se mi nezdá, ... |
Můžeme s tím nesouhlasit, ale to je vše co se s tím dá dělat
Chtěl jsem zde ostatním jen sdělit, že mne už FoFu nezlobí a možná to bylo benzínem.
Také to mohla být řídící jednotka, která si ještě "nesedla", nebo také něco úplně jiného ......
Ještě nakonec osobní názor Shell v NJ FoFu "chutná" mnohem více než Shell OV, takže asi pumpa od pumpy. _________________ C3 Picasso 1.4 VTi 2/2016
Ford Fusion Ebony 1.4 Duratec, 4/2009, Mondus silver, PP, manual klima
 |
|
Back to top |
|
 |
patabasa Guest
|
Posted: Tue Aug 18, 2009 1:02 pm Post subject: |
|
|
fonder wrote: | prý už v servisech nahlásilo dost lidí problémy se startováním teplého motoru. Poprvé nechytne (nebo jen s plynem) a napodruhé chytne v pohodě. Měnili mně teplotní čidlo a přehráli software, bez úspěchu. Takže poslali už do centrály v Anglii hromadnou reklamaci. Máme čekat na řešení... |
Mám stejný problém nyní 07/2009 zatím udajně v servisu vyměnili - škrtící klapku stav startování se nezměnil. FOFU, 1.4. Ebony, r.v. 2008 najeto 25.000km. Už je nějaké řešení? |
|
Back to top |
|
 |
fonder

Joined: 22 Mar 2008 Posts: 49 Location: Blanensko
|
Posted: Wed Aug 19, 2009 10:49 am Post subject: |
|
|
patabasa wrote: | fonder wrote: | prý už v servisech nahlásilo dost lidí problémy se startováním teplého motoru. Poprvé nechytne (nebo jen s plynem) a napodruhé chytne v pohodě. Měnili mně teplotní čidlo a přehráli software, bez úspěchu. Takže poslali už do centrály v Anglii hromadnou reklamaci. Máme čekat na řešení... |
Mám stejný problém nyní 07/2009 zatím udajně v servisu vyměnili - škrtící klapku stav startování se nezměnil. FOFU, 1.4. Ebony, r.v. 2008 najeto 25.000km. Už je nějaké řešení? |
už přišla zpráva z fordovské centrály. Prý v motoru mezi sebou špatně komunikuje software. Mám počkat na nový update. _________________ FoFu 1.4 Duratec, 06/2008, bílá |
|
Back to top |
|
 |
DUDIS

Joined: 27 Apr 2009 Posts: 84 Location: Liptovská Porúbka
|
Posted: Wed Aug 19, 2009 11:23 am Post subject: |
|
|
fonder wrote: | patabasa wrote: | fonder wrote: | prý už v servisech nahlásilo dost lidí problémy se startováním teplého motoru. Poprvé nechytne (nebo jen s plynem) a napodruhé chytne v pohodě. Měnili mně teplotní čidlo a přehráli software, bez úspěchu. Takže poslali už do centrály v Anglii hromadnou reklamaci. Máme čekat na řešení... |
Mám stejný problém nyní 07/2009 zatím udajně v servisu vyměnili - škrtící klapku stav startování se nezměnil. FOFU, 1.4. Ebony, r.v. 2008 najeto 25.000km. Už je nějaké řešení? |
už přišla zpráva z fordovské centrály. Prý v motoru mezi sebou špatně komunikuje software. Mám počkat na nový update. |
ja len či to zvyknú robiť automaticky (pri zistení hromadnej závady) pri prehliadke (garančke), alebo musím na to upozorniť? _________________ sympaťák...
FF 1,4 duratec, FAMILY X, vision metalic, fólie, poťahy superior, zásterky ... no proste krása |
|
Back to top |
|
 |
|