View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
dulius Site Admin

Joined: 11 Jan 2007 Posts: 4430
|
Posted: Wed Jun 02, 2010 3:45 pm Post subject: |
|
|
Lacee, chapem, ked v okoli nemas benzinku s pumpou ... ja ten problem nemam, v KE skoro vsade maju pumpu, dokonca teraz na Lukoil som nasiel taku, kde si nastavis manometer a ono to presne nafuka na tuto hodnotu (samozrejme ti ukazuje, aj aku mas hodnotu v pneu aktualnu stale) _________________ admin Fusion webu |
|
Back to top |
|
 |
zdenal8

Joined: 19 Sep 2008 Posts: 1592 Location: Dobřany (Plzen)
|
Posted: Wed Jun 02, 2010 7:13 pm Post subject: |
|
|
lacee: Tím druhým typem ventilku myslíš zřejmě galuskový ventilek. Na to se dá sehnat redukce, která ti z něbo udělá klasický autoventilek.
Každopádně pokud s tim chceš foukat i kola a další věci, tak to je takováhle pumpa šikovná věc. Pak zjistíš, že si jezdil na podhuštěnejch pláštích a hned se ti bude na kole jezdit lépe. Takže pořídit si takovouhle pumpu je dobrej nápad, ale kouknul bych se po nějaké levnější, která ti určitě udělá stejnou službu.
Ivašek a spol.: Na tu nafukovací matračku je přecijenom praktičtější mít s sebou pumpičku, než to tahat k vodě už nafouknutý z garáže Zabíralo by to v autě dost místa. _________________ Tourneo Courier 1,0 EcoBoost Deep Impact
Fusion 1,4 Duratec 05/2008 Panther black - dříč na stavbě
Fiesta 1,25 Duratec 3/2011 Squeeze po totálce jako nová
www.fordfans.cz |
|
Back to top |
|
 |
Ivašek a spol.

Joined: 29 Mar 2008 Posts: 3292 Location: Dětmarovice, okres Karviná
|
Posted: Wed Jun 02, 2010 7:51 pm Post subject: |
|
|
zdenal8 wrote: | Ivašek a spol.:Na tu nafukovací matračku je přecijenom praktičtější mít s sebou pumpičku, než to tahat k vodě už nafouknutý z garáže Zabíralo by to v autě dost místa. |
No tak na to sem to samozřejmě nemyslel, spíš jde o doufoukání kol a aut - na to se to používá nejčastěji
I když nedávno jsme to využili i jako tlakování piva v bečce,když originál nefungoval  _________________ Ford Fusion "4x4" EBONY, Blue Ocean, 1.4 Duratec, Comfort X, PP, fólie, 3/2008
http://picasaweb.google.sk/Ivasekaspol/FordFusion# |
|
Back to top |
|
 |
zdenal8

Joined: 19 Sep 2008 Posts: 1592 Location: Dobřany (Plzen)
|
Posted: Wed Jun 02, 2010 8:18 pm Post subject: |
|
|
Tak na tohle tlakování je kompresor lepší než pumpička  _________________ Tourneo Courier 1,0 EcoBoost Deep Impact
Fusion 1,4 Duratec 05/2008 Panther black - dříč na stavbě
Fiesta 1,25 Duratec 3/2011 Squeeze po totálce jako nová
www.fordfans.cz |
|
Back to top |
|
 |
kapustam

Joined: 03 Apr 2009 Posts: 26 Location: Kosice
|
Posted: Thu Jun 03, 2010 1:41 pm Post subject: |
|
|
dulius wrote: | ... ja ten problem nemam, v KE skoro vsade maju pumpu, dokonca teraz na Lukoil som nasiel taku, kde si nastavis manometer a ono to presne nafuka na tuto hodnotu (samozrejme ti ukazuje, aj aku mas hodnotu v pneu aktualnu stale) |
a ktora pumpa to ma? Tam by som velmi rad zasiel. _________________ Ford Focus Turnier 1.6 TDCi
Ford Fusion 1.4TDCi, 03/2005 |
|
Back to top |
|
 |
sklima

Joined: 16 Jul 2007 Posts: 175 Location: UL
|
Posted: Sun Jun 06, 2010 4:42 pm Post subject: |
|
|
Dělal jsem malý pokus. Ve studené garáži před cestou jsem nafouknul přední na 2,5 a zadní 2,6. A vydal sám se 2 kufry po D1 Praha-Brno-Kroměříž. Bylo to utrpení. Na zpáteční cestu jsem kola vyfoukl na 2,2 a bylo to o něco lepší. Dálnice je to hrozná a tvrdé gumy tomu nepřidají. Chce to opravdu foukat s rozumem a podle zatížení auta. |
|
Back to top |
|
 |
dulius Site Admin

Joined: 11 Jan 2007 Posts: 4430
|
Posted: Sun Jun 06, 2010 5:23 pm Post subject: |
|
|
Kapustan: Lukoil - Sidlisko nad Jazerom. Dnu v budove si pytaj tu hadicku s ventilom a napravo od budovy je stojan, na ktorom nastavis pozadovanu hodnotu  _________________ admin Fusion webu |
|
Back to top |
|
 |
dulius Site Admin

Joined: 11 Jan 2007 Posts: 4430
|
Posted: Sun Jun 06, 2010 5:26 pm Post subject: |
|
|
sklima wrote: | Dělal jsem malý pokus. Ve studené garáži před cestou jsem nafouknul přední na 2,5 a zadní 2,6. A vydal sám se 2 kufry po D1 Praha-Brno-Kroměříž. Bylo to utrpení. Na zpáteční cestu jsem kola vyfoukl na 2,2 a bylo to o něco lepší. Dálnice je to hrozná a tvrdé gumy tomu nepřidají. Chce to opravdu foukat s rozumem a podle zatížení auta. |
myslim, ze nie je ani tak problem dialnica .. skor typ dialnice a tie panely na dialnici Praha - brno, to je daco strasne  _________________ admin Fusion webu |
|
Back to top |
|
 |
Ivašek a spol.

Joined: 29 Mar 2008 Posts: 3292 Location: Dětmarovice, okres Karviná
|
Posted: Sun Jun 06, 2010 7:00 pm Post subject: |
|
|
sklima wrote: | Dělal jsem malý pokus. Ve studené garáži před cestou jsem nafouknul přední na 2,5 a zadní 2,6... |
No to bude asi na jednoho moc noc  _________________ Ford Fusion "4x4" EBONY, Blue Ocean, 1.4 Duratec, Comfort X, PP, fólie, 3/2008
http://picasaweb.google.sk/Ivasekaspol/FordFusion# |
|
Back to top |
|
 |
zdenal8

Joined: 19 Sep 2008 Posts: 1592 Location: Dobřany (Plzen)
|
Posted: Mon Jun 07, 2010 8:39 pm Post subject: |
|
|
sklima wrote: | Dělal jsem malý pokus. Ve studené garáži před cestou jsem nafouknul .............. |
Tak to si teda dobrej nadšenec  _________________ Tourneo Courier 1,0 EcoBoost Deep Impact
Fusion 1,4 Duratec 05/2008 Panther black - dříč na stavbě
Fiesta 1,25 Duratec 3/2011 Squeeze po totálce jako nová
www.fordfans.cz |
|
Back to top |
|
 |
sklima

Joined: 16 Jul 2007 Posts: 175 Location: UL
|
Posted: Mon Jun 07, 2010 9:21 pm Post subject: |
|
|
Cestu jsem uskutečnit musel. Tím pokusem jsem myslel pouze to přesné nafouknutí gum Jinak by mě na tu D1 nikdo dobrovolně nedostal, to je opravdu za trest. |
|
Back to top |
|
 |
Kormi

Joined: 19 Jan 2009 Posts: 227
|
Posted: Tue Jun 08, 2010 4:41 pm Post subject: |
|
|
sklima wrote: | Dělal jsem malý pokus. Ve studené garáži před cestou jsem nafouknul přední na 2,5 a zadní 2,6. A vydal sám se 2 kufry po D1 Praha-Brno-Kroměříž. Bylo to utrpení. Na zpáteční cestu jsem kola vyfoukl na 2,2 a bylo to o něco lepší. Dálnice je to hrozná a tvrdé gumy tomu nepřidají. Chce to opravdu foukat s rozumem a podle zatížení auta. |
Musím Ti dát za pravdu- cesta D1 Brno -Praha s koly 2,5 vpředu i v zadu 2,5 bylo utrpení o zuby ve vyjetých kolejích v levém i v pravém pruhu,který je o poznání lepší ,ale na první benzince jsem odpouštěl až na 2,2 v předu a 2,0 vzadu, abych vůbec mohl jet 130-tkou,protože mi to třáslo volantem jako bych měl místo kol krychle-na zpáteční cestě jsem to pak radeji podhustil na 2,0 v předu i vzadu a pak ve Vyškově na benzínce zase nahustil standardně ,a 2,4 a 2,4 - D1 je ,,tankodrom"..stavěný v 70 letech-a FoFu celou dobu trpěl a já s ním _________________ Ford Fusion 1,4 -16V -Ebony Blaser 1/09
Ford Grand C Max-1,9 Tdi 12/13
http://fusion.fordclubs.org/nase5.html
MOTTO: ..je jedno čím jezdíš ,ale jezdi jako člověk |
|
Back to top |
|
 |
|