View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Venca
Joined: 07 Sep 2010 Posts: 8 Location: Plzen
|
Posted: Mon Sep 20, 2010 6:04 am Post subject: |
|
|
Díky za tip. Někam s tím budu muset zajet na diagnostiku. Pak dám vědět. _________________ 1.4 16v , 59KW, Duratec, 10/2004. |
|
Back to top |
|
 |
zdenal8

Joined: 19 Sep 2008 Posts: 1592 Location: Dobřany (Plzen)
|
Posted: Mon Sep 20, 2010 7:36 pm Post subject: |
|
|
Co sem tak slyšel, tak v Liticích je výbornej motorář. Nebo alespoň byl. Ovšem nemám osobní zkušenost. No pokud máme s bráchou nějaký problém, se kterým si nevíme rady, tak jezdíme sem http://www.moseko.cz/ _________________ Tourneo Courier 1,0 EcoBoost Deep Impact
Fusion 1,4 Duratec 05/2008 Panther black - dříč na stavbě
Fiesta 1,25 Duratec 3/2011 Squeeze po totálce jako nová
www.fordfans.cz |
|
Back to top |
|
 |
Venca
Joined: 07 Sep 2010 Posts: 8 Location: Plzen
|
Posted: Tue Sep 21, 2010 11:30 am Post subject: |
|
|
Díky moc za doporučení. Před chvílí jsem se tam odtud vrátil. Ochota, rychlá a levná diagnostika.
Vyjelo to celkem tři závady:
P0304- Poruchy zapalování- válec 4........trvalá závada
P0444- Ventil odvětrávání palivové nádrže-obvod rozpojen......trvalá závada
P0340- Obvod snímače polohy vačkového hřídele.......trvalá závada
Po vymazání paměti závad se již nic z toho nezobrazilo. Mechanik říkal, že to vidí a hlavně slyší na svíčky a doporučil mi jiné, buď to MOTORCRAFT AYFS 22C, nebo NGK TR5A-10. Prý když se do ZETECu nedají originál svíčky Motorcraft, tak to nejede a žere.
Když jsem je měnil, dal jsem tam Brisk ytrium na doporučení v Kelly, takže tyhle asi už ne
S tím podtlakem v nárži budu muset taky něco udělat. Když tankuju, tak je po otevření víčka nádrže slyšet, jak to přisaje dost vzduchu.
Ten snímač vačkového hřídele byla snad nějaká náhodná chyba, když už se pak neobjevila, uvidím. Půjdu tam potom někdy znovu. _________________ 1.4 16v , 59KW, Duratec, 10/2004.
Last edited by Venca on Sat Sep 25, 2010 10:06 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
duves

Joined: 05 Feb 2008 Posts: 2382 Location: Bratislava
|
Posted: Tue Sep 21, 2010 11:44 am Post subject: |
|
|
Venca wrote: | Díky moc za doporučení. Před chvílí jsem se tam odtud vrátil. Ochota, rychlá a levná diagnostika.
Vyjelo to celkem tři závady:
P0304- Poruchy zapalování- válec 4........trvalá závada
P0444- Ventil odvětrávání palivové nádrže-obvod rozpojen......trvalá závada
P0340- Obvod snímače polohy vačkového hřídele.......trvalá závada
Po vymazání paměti závad se již nic z toho nezobrazilo. Mechanik říkal, že to vidí a hlavně slyší na svíčky a doporučil mi jiné, buď to MOTORCRAFT AYFS 22C, nebo NGK TR5A-10. |
http://jagfordgarage.sk/zapalovacia-sviecka-motorcraft-ayfs-22c-nedostupne-p-24.html
MOTORCRAFT AYFS 22C su nedostupne. _________________ FoFu 1.4 Duratec 59 kW, RIVAL X, metaliza Tango
 |
|
Back to top |
|
 |
zdenal8

Joined: 19 Sep 2008 Posts: 1592 Location: Dobřany (Plzen)
|
Posted: Tue Sep 21, 2010 7:55 pm Post subject: |
|
|
Venca: U kterýho z těch co jsem ti doporučil si byl? Ale předpokládám, že Moseko. Vzhledem k tomu, že to byl jedinej přesnej kontakt. A taky podle toho, co ti doporučil za svíčky.
Jinak s těma svíčkama je to pravda, že ZETEC na jiný než motorcraft moc dobře nejede. Ale nějak mě v nenapadlo, že by si tam měl něco jinýho.
Ale teda divim se, že v autokelly ti doporučili brisky. Já když sem tam sháněl do Zeteca, tak mi řekl ať si zajdu do Forda, že mi svíčky sice prodat může, ale moc to s nima nepojede.
K tej poruše zapalování na 4. válci, to by možná mohl způsobovat zapalovací modul. Kamarád s ním nedavno měl problém u Focuse. Taky problém na jednom válci. Myslim že dokonce taky na 4. Že prej ty zapalovací moduly občas odcházeji. Teď tam má modul z Galaxy a zatim v pohodě. Tak uvidíš, co to bude dělat dál, až vyměníš ty svíčky. _________________ Tourneo Courier 1,0 EcoBoost Deep Impact
Fusion 1,4 Duratec 05/2008 Panther black - dříč na stavbě
Fiesta 1,25 Duratec 3/2011 Squeeze po totálce jako nová
www.fordfans.cz |
|
Back to top |
|
 |
duves

Joined: 05 Feb 2008 Posts: 2382 Location: Bratislava
|
Posted: Wed Sep 22, 2010 7:47 am Post subject: |
|
|
Niekde som čítal, že tie špeci sviečky nejake iridium (inak drahe ako sviňa) trochu zdvihnu vykon. Asi na ukor spotreby. _________________ FoFu 1.4 Duratec 59 kW, RIVAL X, metaliza Tango
 |
|
Back to top |
|
 |
Venca
Joined: 07 Sep 2010 Posts: 8 Location: Plzen
|
Posted: Wed Sep 22, 2010 11:39 am Post subject: |
|
|
Zdenal8: Ano, byl jsem v Moseku. Dnes jsem si koupil svíčky přímo ve Fordu. FoMoCo AYFS 22CB. Něco kolem 470,-Kč za všechny. Tak jsem zvědavý, až je tam dám, jestli to pomůže.
duves: Myslel jsi nejspíš tyhle:
http://www.tuning-centrum.cz/katalog/261-denso _________________ 1.4 16v , 59KW, Duratec, 10/2004. |
|
Back to top |
|
 |
duves

Joined: 05 Feb 2008 Posts: 2382 Location: Bratislava
|
Posted: Wed Sep 22, 2010 3:37 pm Post subject: |
|
|
Ano, asi tie. Je to fakt take kvalitne? Oplati sa to? _________________ FoFu 1.4 Duratec 59 kW, RIVAL X, metaliza Tango
 |
|
Back to top |
|
 |
zdenal8

Joined: 19 Sep 2008 Posts: 1592 Location: Dobřany (Plzen)
|
Posted: Wed Sep 22, 2010 8:14 pm Post subject: |
|
|
Asi takhle. Co vím, tak třeba u escortů (Zetec), se svíčkama už laborovalo spousta lidí. Kupovali suprový svíčky za těžký peníze (něco jako ty z odkazu), aby nakonec zjistili, že nejlíp to jede na originál svíčky od Forda. Jenže spousta lidí se domnívá, jak u Forda je všechno hrozně drahý a hledají kde by "ušetřili" aniž by si vůbec zjišťovali, co stojí originál. Uznávám, že dost věcí je dle mě předraženejch viz. zadní odrazka, ale třeba za ty svíčky to takovej ranec neni. A máš jistotu, že to s nima pojede a nevyhodil si prachy zbytečně. Ještě třeba ty NGK jsou taky do toho dobrý (osobní zkušenost), ale jinak bych tam asi nic jinýho nedával. Navíc když to doporučuje i odborník. A zrovna tenhle, co u něj byl Venca, bych řekl, že se i ve fordech vyzná.
Takže kupovat jiný svíčky, než ty doporučený, se u těhle motorů si myslim nevyplatí.
A že ti svíčky zvednou výkon, se mi zdá jako blbost. Dokonce ani ty speciální, co maji ty 4 elektrody či co, nejsou na tenhle motor zrovna nejlepší volba.
Jinak se omlouvám, že to tu porovnávám s escortem, ale to proto, že s ním mám hodně zkušeností a tyhle motory jsou si dosti podobné. _________________ Tourneo Courier 1,0 EcoBoost Deep Impact
Fusion 1,4 Duratec 05/2008 Panther black - dříč na stavbě
Fiesta 1,25 Duratec 3/2011 Squeeze po totálce jako nová
www.fordfans.cz |
|
Back to top |
|
 |
vls

Joined: 16 Feb 2007 Posts: 637 Location: Martin
|
Posted: Thu Sep 23, 2010 9:57 am Post subject: |
|
|
kedysi daaavno bol jeden vynalezca, ktory doniesol sviecky a ku nim zariadenie, ktore zabezpecovalo nenormalne silnu iskru a dlhu. cakal, ze zarobi majlant.
merania neukazali nic!
ak sviecka zmes zapali a vydrzi teplotu vo valci, urobila vsetko, co mohla. hadzat silnejsi a dlhsi vyboj do uz zhorenej zmesi je na dve veci. teda 1. na nic a 2,. na h_o_v_n_o - upresnujem, aby nedoslo k nedorozumeniam.
drahsie sviecky su vacsinou pre zatazenejsie motory - teda vydrzia vyssiu teplotu dlhsie... _________________ Toyota Corolla 1.8 Hybrid 122 k, e‐CVT comfort Style Tech, Celestine grey
Suzuki SX4 Scross 2WD, 1.0 Premium 6AT, sphere blue pearl
Peugeot 3008 1.6VTi Active, red rubis
VW Golf Plus 1,4 Trendline, red tornado
Ford Fusion 1,25 Rival, colorado red |
|
Back to top |
|
 |
Venca
Joined: 07 Sep 2010 Posts: 8 Location: Plzen
|
|
Back to top |
|
 |
Venca
Joined: 07 Sep 2010 Posts: 8 Location: Plzen
|
Posted: Sat Sep 25, 2010 10:09 am Post subject: |
|
|
Tak už je po výměně svíček, vypadá to zatím dobře, necuká a jede líp. Snad to bylo jenom tím. Musím zaklepat  _________________ 1.4 16v , 59KW, Duratec, 10/2004. |
|
Back to top |
|
 |
|