View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
ladin

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 178 Location: Milevsko
|
Posted: Fri Jun 29, 2007 12:05 pm Post subject: |
|
|
DR wrote: | ladin wrote: | .... Pouze tvoje vysoce výkonná Š120 se těm neplnohodnotným čtyřkolkám vyrovná - podle mě pěkná blbost.... |
Nic takového jsem nikdy nikde ani náznakem netvrdil, tak proč si pořád dokola musíš takhle trapně vymýšlet? Nepiš kraviny a nebudu je po tobě opravovat . |
tak si to po sobě přečti, v každém příspěvku tvrdíš, že kde neprojede škoda bude mít levná čtyřkolka problém a o výkonech tu také cosi padlo, promin ale z tvých názorů jsem fakt zoufalý |
|
Back to top |
|
 |
ladin

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 178 Location: Milevsko
|
Posted: Fri Jun 29, 2007 12:08 pm Post subject: |
|
|
xxnobodyxx wrote: | Trošku to zkrátím, shodneme se na tom, že jakákoliv čtyřkolka je lepší než dvoukolka. ----- Tak s tymto vyrokom urcite nasuhlasim osobne !!!!! |
bavíme se o vlastnostech v terénu, jestli nesouhasíš tak nesouhlas, víc už to nebudem řešit. K tomuto tématu jsem už řekl všechno co jsem chtěl. |
|
Back to top |
|
 |
ladin

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 178 Location: Milevsko
|
Posted: Fri Jun 29, 2007 12:09 pm Post subject: |
|
|
Užijte si víkend  |
|
Back to top |
|
 |
DR
Joined: 19 Jan 2007 Posts: 412
|
Posted: Fri Jun 29, 2007 7:39 pm Post subject: |
|
|
ladin wrote: | DR wrote: | ladin wrote: | .... Pouze tvoje vysoce výkonná Š120 se těm neplnohodnotným čtyřkolkám vyrovná - podle mě pěkná blbost.... |
Nic takového jsem nikdy nikde ani náznakem netvrdil, tak proč si pořád dokola musíš takhle trapně vymýšlet? Nepiš kraviny a nebudu je po tobě opravovat . |
tak si to po sobě přečti, v každém příspěvku tvrdíš, že kde neprojede škoda bude mít levná čtyřkolka problém a o výkonech tu také cosi padlo, promiſ ale z tvých názorů jsem fakt zoufalý |
Že jsi zoufalý ti klidně věřím, ale mě to za vinu nedávej . ty tvrdíš, že "Kterékoliv menší (rozuměj lehčí) auto s motorem vepředu a náhonem na předek vyjede to samé co ta škodka." Tak co kdybys aspon jedno takové auto jmenoval, to by ti třeba spravilo náladu . Pohotovostní hmotnost Š120 je 875kg.
P.S. co tu kde ode mě padlo o výkonech, abys to musel komentovat ...Pouze tvoje vysoce výkonná Š120.....? _________________ administrator www.forum.fordclubs.org
Ford Mondeo ST200 HB |
|
Back to top |
|
 |
KK
Joined: 19 Jan 2007 Posts: 134
|
Posted: Fri Jul 20, 2007 10:16 pm Post subject: |
|
|
Já jsem si připlatil IVD a v tom je i TCS nebo tak nějak. Stará se to o to aby se obě přední kola točili stejně, tedy zabírali stejně. Nedělá to nic jinýho, než že to prokluzující kolo je přibržděno a tím se přenese i trochu výkonu do toho druhého kola. Párkrát se mi povedlo vyzkoušet a můžu říct že to je moc dobrý doplněk. Do svahu na rozbahněné trávě a vyjel jsem v pohodě. Trochu to sice chrochtalo, jak se střídavě přibrždovalo jedno z kol, ale auto se rozjelo a vyjelo. S normálním pohonem kol, bych asi musel počkat až tráva uschne, byl bych bez šance. Na čtyřkolku to samozřejmě nemá, ale je to sakra znát když to auto tohleto má. _________________ KK
nyní C-MAX 1,6 Tdci GEN-X - 5/2010 - metalická šedá sea
a ještě stále dál Fusion - nyní Cukáček 1,4 Tdci Trend - 8/06 - Stříbrná Mondust |
|
Back to top |
|
 |
destroy
Joined: 19 Jan 2007 Posts: 560
|
|
Back to top |
|
 |
icask

Joined: 19 Jan 2007 Posts: 178
|
Posted: Mon Jul 23, 2007 8:04 am Post subject: |
|
|
No ono aspon ked som ja kupoval fusiona tak vobec nic sa mi nesnazili predat navise. To myslim nejaky zoznam doplnkov a podobne. Vsetko som sa musel vypitovat. _________________ FO FU 1,4 TDci 12/2005 od 11.2008 uz VW Passat 1,9 TDi |
|
Back to top |
|
 |
dulius Site Admin

Joined: 11 Jan 2007 Posts: 4430
|
Posted: Mon Jul 23, 2007 9:16 am Post subject: |
|
|
to hej, to hej....ja zase som ani na ziadne doplnky velmi nemyslel,vravim, bola to u mna rychlovka, vystavny model, vybava bola slusna, ani som nerozmyslal nad nejakymi doplnkami specialnymi, len som sa tesil na auto _________________ admin Fusion webu |
|
Back to top |
|
 |
KK
Joined: 19 Jan 2007 Posts: 134
|
Posted: Wed Aug 01, 2007 10:25 pm Post subject: |
|
|
To stím TCS nebude asi zas tak horký. Sice to fungovalo a z bahna jsem vyjel krásně a i na sněhu a ledu paráda. Pochlubil jsem se kamarádovi a ten mi řekl ať to vyzkouším se zataženou ruční brzdou na delším svahu. Že jel nějakým autem ( značku nevim ale Ford to nebyl ) a mělo TCS taky. Jakmile se rozjel, tak to začalo tak moc ty kola přibrždovat, až je to zablokovalo a zdechnulm mu z toho motor. Tak musím počkat do zimy, jestli tady u nás v nížině vůbec nějaká bude. Letos byl u nás 1cm sněhu pár dní a naleděný silnice asi tak 3 dny. Víc nic. _________________ KK
nyní C-MAX 1,6 Tdci GEN-X - 5/2010 - metalická šedá sea
a ještě stále dál Fusion - nyní Cukáček 1,4 Tdci Trend - 8/06 - Stříbrná Mondust |
|
Back to top |
|
 |
icask

Joined: 19 Jan 2007 Posts: 178
|
Posted: Thu Aug 02, 2007 6:55 am Post subject: |
|
|
TCS - to by znamenalo, ze na tom aute bol velmi blbo vymysleny program, ved ked zacne preklzovat jedno koleso tak sa pribrzdi ale v momente preklzovania druheho su dve moznosti:
1 . pribrzdit aj druhe a postupne pribrzdovat kolesa az zdochne motor
2 . povolit prve koleso, co by malo zobrat krutak z pretacajuceho sa kolesa.
Inac pravdepodobne by stacilo malinkato znizit vykon motora a auto prestane preklzovat. Pokial nie si v takej kasi ze potrebujes vsetku silu potom pomoze iba traktor. _________________ FO FU 1,4 TDci 12/2005 od 11.2008 uz VW Passat 1,9 TDi |
|
Back to top |
|
 |
destroy
Joined: 19 Jan 2007 Posts: 560
|
Posted: Thu Aug 02, 2007 9:14 am Post subject: |
|
|
nie je to to iste co sme v zime robievali na skodovkach? Prava noha na oba pedale (plyn/brzda) a vysiel si vsade lebo zaberali obe kolesa na naprave. Ktovie ci to tak funguje aj na novych autach, nikdy som to neskusal. _________________ Ford Fusion 1.4 TDCi 7/2006
Nové aktuálne testy na vodičák len tu:
https://www.kvizmajster.sk/
https://www.kvizmajster.sk/vodicak/ |
|
Back to top |
|
 |
KK
Joined: 19 Jan 2007 Posts: 134
|
Posted: Thu Aug 02, 2007 7:42 pm Post subject: |
|
|
A nebo mě ten kámoš chtěl naštvat a kecal. Připadá mi to taky jako pitomost aby to současně zastavilo obě kola. Z toho mála co jsem měl možnost to vyzkoušet, tak bych řekl že to funguje dobře. Akorát ti nezapískají gumy při rozjezdu na asfaltu. U moskviče jsem na ledu zatahoval ruční brzdu a trochu to pomáhalo, jenže ten měl náhon na zadek. Každý systém má holt svý + a - . _________________ KK
nyní C-MAX 1,6 Tdci GEN-X - 5/2010 - metalická šedá sea
a ještě stále dál Fusion - nyní Cukáček 1,4 Tdci Trend - 8/06 - Stříbrná Mondust |
|
Back to top |
|
 |
icask

Joined: 19 Jan 2007 Posts: 178
|
Posted: Fri Aug 03, 2007 6:56 am Post subject: |
|
|
Ty si mal moskvica? Ja tiez chvilu otcovho. Kopa dobrych spomienok mi po nom ostalo. Ak by bol fusion aspon tak spolahlivy tak by som bol nekonecne happy. _________________ FO FU 1,4 TDci 12/2005 od 11.2008 uz VW Passat 1,9 TDi |
|
Back to top |
|
 |
Maroš
Joined: 18 May 2007 Posts: 6 Location: Košice
|
Posted: Fri Aug 03, 2007 6:08 pm Post subject: |
|
|
destroy wrote: | nie je to to iste co sme v zime robievali na skodovkach? Prava noha na oba pedale (plyn/brzda) a vysiel si vsade lebo zaberali obe kolesa na naprave. Ktovie ci to tak funguje aj na novych autach, nikdy som to neskusal. |
malo by tiež. v podstate oklameš príliš jednoduchú logiku diferenciálu. len kedysi na mojej starej 105 mi stačila ručná brzda jemne (o 2 zúbky) a teraz sú tie dva pedále nutnosť. _________________ Ford Fusion 1.4i 16V Duratec 05/2007 |
|
Back to top |
|
 |
KK
Joined: 19 Jan 2007 Posts: 134
|
Posted: Sat Aug 11, 2007 4:25 pm Post subject: |
|
|
JO JO, měl jsem Moskviče 1500, bylo to první auto a na to je asi nejvíc vzpomínek. Taky jsem používal ruční brzdu když se mi to klouzalo při rozjezdu. Ale ono to moc potřeba nebylo s tím zadním náhonem. Jednou jsem s ním přejel naleděný most s takovými dlouhými prudkými nájezdy a zase sjel dolů. Po celé délce stálo plno aut opřených o sebe nebo o svodidla. Všichni čekali až ten led po dešti roztaje ( zrovna totiž zapršelo a přituhlo ) pak vylezlo slunce a začalo tát. To byl docela dobrý den. nikdy jsem sebou nic v Moskviči nevozil jako ostatní ( písek a pod jako zátěž ), pouze tašku s nářadím. Lehká noha, dobrý gumy, plynulé ovládání auta a vyjel jsem všude kde jsem chtěl.
Jednou při projíždění lesem jsem projel i díru kterou tam někdo vyhrabal traktorem když zapadnul. Zdáli jsem tušil že ta kaluž bude hlubší a a tak jsem se pořádně rozjel. Že ji ale projedu setrvačností po přední nápravě, vaně motoru, podlaze a pak diferenciálu, jsem netušil ( všechny 4 kola byla asi na trase 1 metru ve vzduchu - ve vodě ). Naštěstí bahno klouže. Docela slušný rachot a zpáteční cestu jsem pak musel vymyslet jinudy, protože opakování by nemuselo dopadnout jako poprvé a Moskal by to taky nemusel vydržet. uf uf
A abych přispěl k tématu, moje volba by byl Fusion ( a taky to tak skončilo ). Ignis jsem si taky prohlížel, ale jediné co mě zaujalo byl náhon na 4 kola. Prospekty na toto auto skončili docela rychle tam kde nechtěli. I při osobní prohlídce mi to auto nesedlo, připadlo mi hlavně malý a málo pohodlný. _________________ KK
nyní C-MAX 1,6 Tdci GEN-X - 5/2010 - metalická šedá sea
a ještě stále dál Fusion - nyní Cukáček 1,4 Tdci Trend - 8/06 - Stříbrná Mondust |
|
Back to top |
|
 |
|